Mies syö aina herkkuja
Yritän itse vähentää ja pudottaa jokusen kilon.. On vaan vaikeaa, kun mies ostaa melkein joka päivä suklaata ja aina pitäisi jotain herkkua olla. Tänäänkin osti suklaata, eilen ostettiin lauantai karkit, perjantaina kekseja,torstaina bagelit Arnoldsilta ja suklaapatukat. Mulla on ihan hyvä itsekuri, mutta silti tekee tiukkaa, kun toinen mussuttaa koko ajan ja pyytää ostamaan herkkuja. Sitten jotenkin sallii niitä itselleenkin, kun toinenkin syö .. :(Onko kellään muilla samanlaista? Miten pystytte olemaan herkuttelematta? Miten olen sortumatta, kun toinen syö vieressä aina jotain..? Mies itse hoikka eikä näy missää vaikka syö. Roskaruuat sentään pystyn yleensä välttämään tai ainakin yleensä pystyn olemaan syömättä niitä vaikka mies söisi, mutta muita herkkuja vaikea vastustaa. Onko kellään muulla tällaista? Miten olette ratkaisseet?
Kommentit (9)
Jos on pakko ostaa yhdessä koko ajan, niin osta sinä porkkanapussi ja omenoita kun hän ostaa karkkia.
Osta itsellesi muuta naposteltavaa, vaikka kasvisjaateloa. Miksi ostat just sitä samaa kuin mieskin.
En tykkää makeasta joten suklaa, keksit ja karkit ei tuottaisi ongelmaa. Ei vaan maistu. Mutta roskaruoka olisi ongelma. Jotain höyryävää pizzaa olis todella vaikea vastustaa jos toinen syö vieressä. Mutta pakkohan se olisi, olen ollut aiemmin tuhdimmassa kunnossa enkä enää ikinä halua sitä olotilaa. Jos haluan pysyä normaalipainoisena, täytyy vaan olla tiukkana ja jättää mieliteot vähemmälle. Joka päivä en voi vetää herkkuja.
Vierailija kirjoitti:
Jätä se sika ansaitset parempaa
Onpa vitsikästä. Ihan uus vitsi. Ap
Jo on taas ongelma. Ei minua houkuttele vaimon herkut sen enempää kuin häntä minun oluenikaan. Itsekurin puutetta tuo vain on.
Kurinalainen kirjoitti:
Jo on taas ongelma. Ei minua houkuttele vaimon herkut sen enempää kuin häntä minun oluenikaan. Itsekurin puutetta tuo vain on.
No minä en olekaan sinä. Hyviä ohjeita täältä jo tuli. Esim. tuo että voisin ostaa itselleni vaikka porkkanapussin tms.
Ap
Ehkä kannattaa kulkea enemmän erikseen, niin voit kiertää arnoldsit ja mies voi syödä niin paljon namia kuin haluaa.