Naapuri vie koiransa lenkille 3 kertaa päivässä 100 metrin päässä olevalle kääntöpaikalle
Matkaa siis kertyy yhteensä reilusti alle kilometri päivän aikana. Onko tämä mielestänne huolestuttavaa?
Kommentit (46)
Suurin osa on just tollaisia mistä ap kirjoitti. Todella löysiä koirankusettajia. Kierretään talo ja siinä lenkki.
Mua pidetään erikoisena kun teen muka niin pitkiä noin tunnin lenkin koiran kanssa kaks kertaa päivässä. Suurin osa kun tekee niitä kolme 10 min lenkkiä. 90% ei kerää koirien
P askoja. On kyllä puupäisiä omistajia ja paljon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tulipa inhottava olo näistä vastauksista, kun kuitenkin tässä piti pohtia koiran hyvinvointia. Mutta mitäpä teidän kaltaisilta HUO RIlta voisi odottaa :D
Miksi alapeukkuja tosiasiasta?
Koska huhut siitä, että olisimme kaikki prostituoituja, ovat syvästi liioiteltuja.
Vierailija kirjoitti:
Mua pidetään erikoisena kun teen muka niin pitkiä noin tunnin lenkin koiran kanssa kaks kertaa päivässä. Suurin osa kun tekee niitä kolme 10 min lenkkiä. 90% ei kerää koirien
P askoja. On kyllä puupäisiä omistajia ja paljon.
Tämä on kyllä totta. Varsinkin tuo koiranp.askan keruu tuntuu olevan ihan v. tun vaikeaa. Ei vaadi paljoa ottaa ne pökäleet pussiin, mutta sitä ei tehdä.
Hyvin yleistä. Varsinkin pikkukoiria käytetään vain sen verran ulkona että pissa tulee. Monet kantavat koiran pihan eteen pissalle. Omakotitalo ja rivari asunnoissa monet koirat pääsevät lenkille vain muutaman kerran vuodessa jos sitäkään. Aidatussa pihassa ainoastaan ulkoilevat.
No riippuu ihan rodustakin.
Esim jolleki chihuahualle joku ihmisen 1 kilometrin lenkki nii sen kokosele koiralle se vastaa 5 kilometrin lenkkiä ihmiselle.
Ja koiriakin on erilaisia, jotkut viihtyy paremmin sisällä esim. jotkut sylikoirat. Ja eihän ihmisetkään edes aina joka päivä ulkoile?? Jos koiran vie joskus vaan pissalle, niin ei se nyt niin kamalaa ole. Enhän mä itsekään halua jatkuvasti ulkoilla.
Mun koira ainakin on sellainen, että sadesäällä haluaa heti sisään, ja muutenkin on aina ilonen ku pääsee sisään. :D Toki liikuntaa tarvii, mutta ei siinä määrin ku joku iso koirarotu.