Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies nimittelee, mitä tekisit?

Vierailija
19.01.2020 |

Mies nimitteli minua lasten kuullen naudaksi, kun en olllut tiskannut. Olin kylläkin tehnyt muuta esim. pyykännyt, päällystänyt lasten kirjoja ja opettanut heitä kouluaineissa. Ei ole ensimmäinen kerta, aiemmin on myös nimitellyt huoraksi. Jonkin verran on rauhoittanut haukkumista. En itse nimittele tällä tavalla. Saatan valittaa asioista ja sanoa laiskaksi tms., mutta minusta tämä on pohjanoteeraus. Olemme olleet 15v yhdessä. Jättäisitkö tällaisen?

Mies nimittelee, mitä tekisit?

Vaihtoehdot

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
19.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

H-sana on vastenmielisimpiä sanoja mitä mies voi suustaan päästää. Ja kun tietää ettei takaisin voi sanoa oikeastaan mitään yhtä halventavaa.

Vierailija
22/25 |
19.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onks tää sama mies joka söi lasten dominot?

En saa ostaa Dominoita, menee yli budjetin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
19.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivän aikana olin pyykännyt 3 koneellista, imuroinut, tehnyt itse hernekeittoa, päällystänyt 5 kirjaa, tehnyt rästitöitä 3h, opettanut lapselle enkkua, vienyt lapset luistelemaan. Tiskaaminen jäi. Lisäksi olin tänään rokossa ja olo oli huono. Tämä oli perusavautuminen mieheltä. Myös päivittäin kiroilee tai käyttää voimasanoja lasten kuullen. En ole itse täydellinen.

Vierailija
24/25 |
19.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haha. Jos olet nyt noin kauan hänen nimittelyään kunnellut ja se on rauhpittunutkin, niin en ymmärrä miksi juuri nauta aiheuttaisin eron. Onko tässä jokin ilmastojuttu mukana?

Oisko mitta tullut pikkuhiljaa täyteen?! Olisihan se kiva joskus kuulla jotain nättiäkin.

No eikö sen nyt olisi luullut tulevan jo aikaisemmin? Jos ei kuule mitään nättiä, se on aivan eri asia, nyt kyse oli tuosta naudasta.

Vierailija
25/25 |
19.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamalalta kuulostaa miehen käytös. En katselisi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme seitsemän