Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko teillä nais- ja miestyökavereitten kesken juurikaan kontaktia?

Vierailija
19.01.2020 |

Muutakuin välttämätön paha? Omalla työpaikallani kehityskeskustelussa kysyttiin, enkö tule naisten kanssa toimeen kun en puhu heille mitään. Suhtaudun tässä tapauksissa naisiin äärimmäisellä varauksellisuudella. Puhun vain tarpeellisen, en small tolkkaa tmv. Miesten kanssa puhelen sitten enemmän, varmaan näkyy jollain tavalla. Taustalla parit äärimmäisen huonot kokemukset. En tosin tule miestenkään kanssa aina toimeen, riippuu vähän vastapuolesta. Olen enemmänkin oman tieni kulkija. Mm. patikoin yksin lapissa toisinaan kesälomillani. En kaipaa seuraa tai muita ihmisiä.
Työ normi inssihommaa, jota tehdään pääosin aika itsenäisesti.
M34

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
19.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap suhtautuu ihan normaalisti, välttämättä mitään small talkeja ei tarvita.

Riittää kun puhuu työasiat.

Vierailija
2/26 |
19.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka päivä on kimppakivaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
19.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu kait persoonasta, työpaikasta ja työtehtävistäkin. Mulla tulee enimmäkseen oltua tekemisissä naisten kanssa. Keittiöhommat ja vaikka kukkien kastelukin kiinnostaa paljon enemmän kuin jotkut auto- ja armeijajaaritukset.

Vierailija
4/26 |
19.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mies ja duunissa naisvaltaisella alalla. Tulen erinomaisen hyvin juttuun naisten kanssa, kuten suurin osa muistakin meidän työpaikan miehistä. Siitähän se monesti on kiinni, että onko yhteisiä mielenkiinnon kohteita tai halukkuutta puhua aika intiimeistäkin asioista.

Vierailija
5/26 |
19.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ole tullut mieleenkään, että sukupuolella olisi väliä. Ihan samalla tavalla meillä kaikki puhuvat toisilleen. Olisi kyllä tosi outoa, jos joku jättäisi puhumatta kaiken ei pakollisen toiselle sukupuolelle. (Eri asia sitten ne erakot, jotka eivät lörpöttele kenellekään.)

Vierailija
6/26 |
19.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole törmännyt naisten kanssa miehenä ainakaan vielä ’liian intiimeihin’ puheenaiheisiin työpaikalla. Ehkä muijilla on joku sordiino päällä sitten miesseurassa.

Vierailija
7/26 |
19.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle ei ole kovinkaan suurta väliä, kumpaa sukupuolta se työkaveri on, jos hänen kanssa haluaa jutella töiden lomassa. Tärkeintä on se, että on yhteisiä puheenaiheita ja kiinnostuksen kohteita. Ja niitä on niin mies- kuin naispuolisten työkavereiden kanssa.

Vierailija
8/26 |
19.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina tullut hyvin toimeen naisten kanssa ja minulla on naispuolisia kavereita. Tiimissämme on naispuolinen diplari ja sen kanssa tullaan juttuun aivan samoin kuin miestenkin kanssa. En voi kuin ihmetellä tuota aloittajan sukupuolittunutta maailmankuvaa.

Vierailija
9/26 |
19.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko aloittaja sitten vapaa-ajallakin sellainen, ettei omaa naispuoleisia kavereita?

Vierailija
10/26 |
19.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perjantaisin telakointia saunaillassa.

Vierailija
11/26 |
19.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me kohdellaan kaikkia työkavereita ihan normaalisti sukupuolesta riippumatta.

Vierailija
12/26 |
19.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko aloittaja sitten vapaa-ajallakin sellainen, ettei omaa naispuoleisia kavereita?

Jos mies ei ole seksuaalisesti kovin vetävä, ei ole naispuoleisia kavereita. Pelkkä kaveri taas nainen ei voi olla, koska aina on pi**u miehellä mielessä. 

ap

Terveisin U l i-mies

Vierailija
13/26 |
19.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos mies ei ole seksuaalisesti kovin vetävä, ei ole naispuoleisia kavereita. Pelkkä kaveri taas nainen ei voi olla, koska aina on pi**u miehellä mielessä. 

ap

Kaveruus ei ole ulkonäöstä kiinni vaan yhteisistä mielenkiinnonkohteista. Eikä kaikki naiset houkuttele seksuaalisesti. Et sinä tietysti ainoa mies ole, joka näkee naisen lähinnä pillunkantotelineenä.

Vierailija
14/26 |
19.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä huonoja kokemuksia? Olen nainen ja eniten miesten seurassa, koska loput vähäisetkin naiset on eri töissä.

Vierailija
15/26 |
19.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Siinäpä se sun ongelma onkin. Lakkaa ajattelemasta kollegoja pilluina.

Vierailija
16/26 |
19.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No harvalla miehellä sellaisia on, ajanhukkaa.

Vierailija
17/26 |
19.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokaisessa työpaikassa olen tullut, vaikka en naisia päästäkkään kovin lähelle, koska minullakin on vain huonoja kokemuksia siitä. Juttelen, mutta en paljoakaan mitään henkilökohtaista. Minusta ap olisi voinut kysyä pomoltaan, että haluatko että juttelen muista kuin työasioista työajalla? Moni nainen saattaa kuvitella että tuollainen käytös on töykeää, vaikka ei ole, kyse on vain työstä.

Vierailija
18/26 |
19.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipä ole tullut mieleenkään, että sukupuolella olisi väliä. Ihan samalla tavalla meillä kaikki puhuvat toisilleen. Olisi kyllä tosi outoa, jos joku jättäisi puhumatta kaiken ei pakollisen toiselle sukupuolelle. (Eri asia sitten ne erakot, jotka eivät lörpöttele kenellekään.)

Voi että, tottahan toki sukupuolella on väliä työkavereidenkin kesken. Esim. eräs miestyökaveri on aina auliisti naistyökavereita palvelemassa ja mielistelemässä, mutta kun minulle, toiselle miehelle pitäisi koettaa jotain muistaa niin sattuupa aina unohtumaan.

Vierailija
19/26 |
19.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No harvalla miehellä sellaisia on, ajanhukkaa.

Vinkuti vinkuti.

Vierailija
20/26 |
19.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi että, tottahan toki sukupuolella on väliä työkavereidenkin kesken. Esim. eräs miestyökaveri on aina auliisti naistyökavereita palvelemassa ja mielistelemässä, mutta kun minulle, toiselle miehelle pitäisi koettaa jotain muistaa niin sattuupa aina unohtumaan.

Olet kilpailija?