Nainen: millainen kroppa naisella on mielestäsi kaunein?
Tämä kysely on siis naisille. :) Jos olet mies niin kerro mielipiteesi kommenttikentässä.
Kommentit (13)
Vierailija kirjoitti:
Samapa tuo, makunsa kullakin. Ja se makukin vielä ajan kanssa vaihtelee.
Mikä typerä vastaus. Kysymys oli että mielestäsi. siis sinun mielestä.
Normaalipainoinen on paras. Minusta naisessa pitää olla naisen muotoja.
N45
Vierailija kirjoitti:
Vastaa kyselyyn idiootti! Täällä ei mitään filosofeja kaivata vaan vanhaa kunnon naisten esineellistämistä ja turhanpäiväisiä aloituksia!!!!!!!!
Itse tykkään laihasta, mutta noista vaihtoehdoista timmin hoikka oli paras.
Esimerkiksi dr Dray näyttää tosi hyvältä, mutta alkaa olla jo siinä rajoilla:
Se on kii siitä, millainen on luonnostaan. Epätoivoinen yrittäminen näkyy ulkonäössä. Toiset ovat luonnostaan siroja, hoikkia ja se sopii heille. Toiset hoikkia jänteviä. Sitten ns. kurvikkaita norm. painoisia ja kurvikkaita pehmeitä isokokoisia. Jotkut ovat rotevia rakenteeltaan. Jos on luonnostaan roteva tai isompikokoinen niin ei kannata epätoivoisesti laihduttaa, näyttää surkealta. Ap kysyi nii minun ihanne on ehkä Eva Longoria tyylinen. Ihailen myös reheviä näyttävän näköisiä naisia. Ja rotevia vahvan näköisiä. Oikeastaan kaikkia, kun ne luonnostaan sopivat. Olen itse siis nainen.
Mä ihailen sitä, jos naisella on lihaksikas kroppa. Ja tiimalasia tavallaan myös, mutta siihen mulla ei ole mitään mahdollisuuksia kun taas lihaksiin on.
Tykkään monenlaisesta. Kunhan ei ole ylipainoinen eikä liian alopainoinen ja ei ihan täysin suora vartalonmalli.
Kaikki koot ihania, kunhan on kapea vyötärö.
Siro, lihaksikas, pienikokoinen tiimalasi on mun ihanne.
Miehen mielipide: Päärynävartalo eli kohtuullisen leveä lantio, ei ylipainoa ollenkaan, suhteellisen kapea ylävartalo ja hartiatkin kapeat. Tämä vaan on niin naisellisen näköistä, että silmät kääntyy tällaisen naisen kohdalla aina, ei voi vastustaa, koodattu liian syvälle DNA:hani.