Ensi treffit kahvin merkeissä
Tuollaista olisi tulossa heti viikon alkuun, ihana nainen pyysi kahville. Viime deiteistä on todella kauan aikaa, eli mitä päälle, mitä puhua, haittaako jännittäminen? Maksanko kahvittelut, viedäkö kukkia tai jotain? Vinkkejä kaipaillen.
Kommentit (22)
Missä merkeissä? Itse juon ainoastaan kulta katriinaa. Jos juhla mokalle kutsutaan, niin ihan sama vaikka olis miss maailma vastassa, ni ei onnaa.
Mene omana itsenäsi ja pukeudu, kuten pukeutuisit muutenkin vastaavassa tilanteessa. Ei tule ylläreitä sitten myöhemmin 😀.
Kahvin voi tarjotakin, jos oli mukava deitti!
Jaa, juttu toimii tai ei. Itse en ainakaan mitään kukkia haluaisi, jos jotain kimppua saa kannella pitkin kaupunkia. Siistit vaatteet, ei pukua, eikä verkkareita. Eikä tuijoteta puhelinta heti kun tulee hiljainen hetki.
En usko; eivät naiset pyydä miehiä kaffelle.
Itsekkin kiinnittäisin huomiota kahvin merkkiin. Mikäli ei ole oma suosikki todennäköisesti ei ole mitään muutakaan yhteistä.
Vierailija kirjoitti:
Minut on pyydetty useammankin naisen toimesta kahville.
t. yksi toinen mies
Puhtaat vaatteet. Katso kengät siistiksi.
Iloinen mieli ja ole oma itsesi. Lue Iltalehdestä mitä on maailmalla tapahtunut jos neutraaleja puheenaiheita kaipaat. Jokin teitä yhdistää joten uskon puheenaiheet tulevan luonnollisesti sitä kautta.
Ilman muuta maksat.
Eiku ei. Nainen pyysi kahville, maksaako nainen silloin? Taidan maksaa. Ok, sopii.
Minua on taas moni nainen pyytänyt lähtemään treffeiltä.
Vierailija kirjoitti:
Itse pyysin ja tässä ollaan vielä 15 vuoden jälkeen yhdessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minut on pyydetty useammankin naisen toimesta kahville.
t. yksi toinen mies
Jotain he haluavat sinulta; olisin varovainen.
Omana itsenäsi vaan. Kaikkia jännittää aina vähän, se on ihan normaalia.
Itse tykkään saada kukkia mutta joillekin naisille se tuntuu olevan ihan hirveää jos saa kukkia ekoilla treffeillä. Vie jos haluat, jos nainen ei tykkää niin hänen oma häpeä.
Oven avaaminen on kiva pieni huomioiminen. Kerro itsestäsi, kysele myös toiselta. Elä pelkää hiljaisia hetkiä.
Tsemppiä treffeille :)
Älä sorru näyttämään innokkaalta. Kannattaa olla enemmänkin välinpitämätön koska silloin naisen kiinnostus herää. Juot kahvia ja kattelet vaikka kännykästä jotain samalla ja vastailet vaan naisen kysymyksiin.
Vierailija kirjoitti:
Tuollaista olisi tulossa heti viikon alkuun, ihana nainen pyysi kahville. Viime deiteistä on todella kauan aikaa, eli mitä päälle, mitä puhua, haittaako jännittäminen? Maksanko kahvittelut, viedäkö kukkia tai jotain? Vinkkejä kaipaillen.
Jos oot jotain remppaa tehnyt niin pese kädet, myöskin kynnenaluset. Vaatetus ei sitten mikään remppa/työvaatetus vaan siistit(puhtaat) vaatteet joita muutenkin ruukaat käyttää. Jos kuitenkin koet vastenmieliseksi edellisen ohjeen niin mee semmosena mitä oot, se nimittäin on huijaamista jos tahallisesti pyrit tekemään sellaisen vaikutuksen mitä et ole :)
Treffeillä ei kantsi jännittää koska se heijastuu omaan käytökseen, jos kuiteski jännittää niin mainitse se vastapuolelle. Treffithän on vaan alkutunnustelua ja kantsii niihin suhtautua myös siten, ei ole kyseessä elämän ja kuoleman kysymykset vaan vain kahden aikuisen kohtaaminen.
Maksamisessa on helpointa se että kutsuja maksaa, toisaalta kahvittelu on rahalliselta suuruudeltaan sellainen että jos sen maksamisesta saa ongelman aikaiseksi niin teillä tulee jatkossakin olemaan aika hankalaa. Kuha nyt joku maksaa jotta ette käräjille joudu :D
Juttelu on se hankala juttu kun joidenkin kanssa vaan synkkaa juttelu, eli menee jutut mukavasti yhteen ja joidenkin kanssa on sellaista nyhtämistä tai teennäistä. Yks tapa jännitykseen tai jutteluun on sellainen että pistä omassa päässäsi palikat järjestykseen. Suhtaudu treffeihin siten että kuvittelet vastapuolen kumppaniksesi, siten että ootte jo ikuisuuden ollut yhdessä ja treffit on vaan teidän suhteen ylläpitotreffit. Toi niksi on ihan toimiva vaikka kummalta kuulostaa.
Kukkien vienti on vähän teennäistä mutta jos osaat sen oikein tehdä niin olet vastapuolen mielestä ritari, todennäköisesti et osaa :D
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
Jos treffit jossain kahvilassa tai muualla julkisessa paikassa, niin minusta ei kuulu viedä kukkia tai muutakaan. Itse en ainakaan haluaisi kanniskella jotain kukkapakettia ympäri kaupunkia.
Jos homma etenee siihen vaiheeseen, että treffit sovitaan toisen kotiin, silloin on sopivaa viedä ne kukat.
Jutun saa helpoimmin etenemään, kun on kiinnostunut toisesta. Jos toinen mainitsee esim. jotakin matkustelusta, niin voi kysyä missä on käynyt viimeksi, millaista oli ja mikä paikka seuraavaksi kiinnostaisi jne. Ja samaten itse kertoo avoimesti omista kiinnostuksen kohteistaan. Kovin syvällisiin aiheisiin ei kannata heti ekoilla treffeillä mennä. Tämä on itsestään selvää, mutta omalle kohdalle on tullut kokemuksia, että toinen vastailee lyhyesti ja tuntuu ettei minun jutut kiinnosta tai halutaan tietää voidaanko alkaa seurustelemaan, vaikka ollaan vasta tavattu. Sanoisin että ei kukkia, mutta tarjoa se kahvi - kohteliaisuus tuntuu aina hyvälle, vaikka nainen haluaisikin itse maksaa. Jännittäminen ei haittaa yhtään, useimmat jännittää tällaisissa tilanteissa, minä myös.
Vierailija kirjoitti:
Voiko halata?
Ei voi, ellei nainen tee aloitetta halaukseen. Käsipäivää on varma valinta heti alkuun. Tarkkaile miten nainen toimii ja vastaa siihen.
Älä käyttäydy oudosti tai säikäytä naista pahanpäiväisesti, muuten sinun tarvitsee vain olla oma itsesi, tulette sitten juttuun tai ette tule. Deittailu ei ole shakkia. Pieni kömpelyys ja jännittäminen on ihan normaalia.
Ryystät kaffeet mitään sanomatta mahdollisimman nopeasti. Sen jälkeen tempaiset lerssin pöytään ja sanot siinä on, älä sitte telo itteäs.