Kauppa ei palauta rahoja loppuneesta tuotteesta
Tilasin Black weekendin (eli marraskuun) aikaan eräästä verkkokaupasta ja kun paketin sitten hain, oli sen mukana pahoittelu erään tuotteen loppumisesta (mitä sitten kuitenkin näytti BW:n jälkeen olevan vielä myynnissä).
Yleensä en netistä tilatessa maksa tuotteita heti, mutta tällä kertaa jotenkin päädyin maksamaan tavarat ensin.
Laitoin siis heti viestiä kauppaan, että miten rahojen palautus hoituu.
Vastausta ei tullut, ja laitoin viestiä toisen kerran. Kauppa pahoitteli Black weekendistä johtuvan kiiren vuoksi palautusten viivästyvän.
Tässä välissä jo unohdin asian ja taas tuli mieleen tarkistaa, onko tilille tullut hyvitystä.
Ei ole, ja taas laitoin viestiä kauppaan.
Onko tosiaan rahojen takaisin saaminen yleensäkin näin vaikeaa, ja että asiakas joutuu kysymään yritykseltä toistuvasti asian etenemistä??
Suoraan sanoen v:ttaa, kun kyse oli vielä joululahjasta ja tekis mieli raivota jostain lisähyvityksistä..
Kommentit (3)
Vierailija kirjoitti:
Olisipa mukava kuulla, mikä kauppa tuolla tavoin toimii, niin osaisi itsekin varoa ao. liikettä.
Martinex.. Tykkäsin muuten edelleen tilata, mutta tuntuu kohtuuttomalta odottaa näin kauan ja kun palautteeseen kestää vastatakin.
Ap
Sinuna soittaisin asiakaspalveluun, ehkä voisi tulla vauhtia asiaan ja samalla voisit ilmaista mielipahasi siitä, että on kestänyt näin kauan.. Onhan tuo nyt ihan luokatonta että tavaraa ei ole ja rahoja pantataan kuukausikaupalla.
Olisipa mukava kuulla, mikä kauppa tuolla tavoin toimii, niin osaisi itsekin varoa ao. liikettä.