Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ruma nenä naisella -- voinko saada kumppania koskaan?

Vierailija
18.01.2020 |

Nenäni on kammottavan ruma ja olen saanut kuulla siitä ikäviä kommentteja sukulaisiltakin pienestä pitäen. Siis se on leveä, iso, pottumainen kärki ja sivuprofiili on hyppyrimäinen. Muuten olen varmaan ihan kohtalaisen näköinen. Ei ole varaa nenäleikkaukseen ilman monen vuoden säästämistä. Onko minulla mitään mahdollisuuksia saada miesystävää koskaan?

Kommentit (43)

Vierailija
1/43 |
18.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on kotkan nenä. Sinkkuna jo vuosia. Olen miettinyt samaa, johtuuko nenästä?

Vierailija
2/43 |
18.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä paha kyömynenä, kiusattiin myös koulussa jonkun verran.

Miesten suhteen ei ole ollut ongelmia, vaikka olenkin juuri nyt eronnut pitkähköstä liitosta (eron syy ei ollut nenä).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/43 |
18.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäksi minun on vaikeaa saada kavereitakaan ja olen epäillyt samaa syytä osin siihenkin. Ihmiset joskus katselevat nenääni ja alkavat jotenkin painella omaa nenäänsä, aivan kuin onnellisina siitä, ettei heillä ole samanlainen nenä kuin minulla. Tulee aina jotenkin nolattu ja alemmuuskompleksinen olo asian vuoksi.

Omat sukulaisenikin pitävät minua osin rumana nenäni vuoksi, ja olivat kuulemma juoruilleet siitä, että mun pitäisi mennä nenäleikkaukseen (mutta siis minulla ei ole rahaa sellaiseen). Seurustelukumppanin löytäminen on ollut äärimmäisen vaikeaa/lähes mahdotonta minulle aina.

Vierailija
4/43 |
18.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko kenelläkäån vinkkejä, miten häivyttää sitä nenää tai vaikkapa hommata se leikkaus halvemmalla ulkomailta? Olisin muuten ihan normaali, sopusuhtainen ja hoikka sekä muuten kasvoiltani ihan normaali, mutta nenäni tuhoaa ulkonäköni täysin.

Vierailija
5/43 |
18.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin johtuu nenästä vaan siitä että toivotte että astronauttialffakirurgi195cmlaatikköpää tulee teitä hakemaan ettekä huomaa tavallisia miehiä.

Vierailija
6/43 |
18.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opi tykkäämään itsestäsi sellaisena kuin olet ja muutkin pitävät sinusta. Tosin leikkauksen saa myös osamaksulla, jos asia vaivaa liikaa mieltäsi...

Vierailija
7/43 |
18.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nenä noin paljon haittaa, niin suosittelen rhinoplastiaa. Hoituu alle 10 000€, ja Tallinnassa vielä halvemmalla

Vierailija
8/43 |
18.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit. Meghankin sai oikein prinssin.

Vierailija
9/43 |
18.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on myös iso perunanenä ja onhan se ihan hiton ruma. Jotenkin silti olen miehen löytänyt. Olen teinistä asti halunnut mennä leikkaamaan sen paremmaksi, mutta mies vastustaa ja en oikein kehtaisi sitten kaikille selitellä miksi pärstä muuttui ykskaks kun pitävät kuitenkin turhamaisena idioottina. Kulkee suvussa, isällä on sama ruma pottu ja pahoin pelkään että poikakin on sen perinyt....

Vierailija
10/43 |
18.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuskin johtuu nenästä vaan siitä että toivotte että astronauttialffakirurgi195cmlaatikköpää tulee teitä hakemaan ettekä huomaa tavallisia miehiä.

Unohdit mainita myös sen, että ovat Gulligarysellissä oyörineet

Vierailija
11/43 |
18.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä ainakin tykkään hyppyrimäisestä (koverasta) nenänvarresta. Leveys ei ole ongelma. Yksi frendi taas tykkää ihan päinvastaisesta profiilista.

M47

Vierailija
12/43 |
18.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti ei. Mikäli naisella on ruma nenä, isot jalat tms kauneusvirheitä niin kelpaa korkeintaan ehkä tummille miehille.

Vierailija
13/43 |
18.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Linkki vastaavaan nenään?

Vierailija
14/43 |
18.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin isonenäinen ja naimisissa tässä ollaan jo 15 vuotta oltu.

Usein ison nenän seurana ovat isot silmät ja korkeat poskipäät ja monilla seksikkäillä naisilla on iso nenä!

Satsaa itsevarmuuden ja itsetunnon kohotukseen, harvemmin kukaan jaksaa miettiä jonkun toisen nenää. Korosta omia parhaita puoliasi ja pidä kroppa kunnossa.

Ei jää miehen saanti nenästä kiinni!

Vierailija
15/43 |
18.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen myös ajatellut omasta nenästäni samaa. Silti kukaan mies ei ole koskaan valittanut ja niitä on riittänyt. Mieheni sanoo että nenäni on parasta minussa koska se on niin hassu.

Vierailija
16/43 |
19.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Linkki vastaavaan nenään?

Ehkä Scarlett Johanssonin nenä ennen operaatioita (eli teininä), tosin vielä hyppyrimäisellä nenänvarrella (hänellä se varsi on suora). Muistutan häntä hieman muutenkin.

Vierailija
17/43 |
19.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsekin isonenäinen ja naimisissa tässä ollaan jo 15 vuotta oltu.

Usein ison nenän seurana ovat isot silmät ja korkeat poskipäät ja monilla seksikkäillä naisilla on iso nenä!

Satsaa itsevarmuuden ja itsetunnon kohotukseen, harvemmin kukaan jaksaa miettiä jonkun toisen nenää. Korosta omia parhaita puoliasi ja pidä kroppa kunnossa.

Ei jää miehen saanti nenästä kiinni!

Mulla on joo suurehkot silmät ja korkeat poskipäät, mutta eipä ne mitään "auta", kun ketju on yhtä vahva kuin sen heikoin lenkki. Mulle ihan oikeasti puolison löytäminen on ollut aina äärimmäisen vaikeaa. Joskus ihan nuorena oli seksivonkaajia ja erittäin satunnaisesti edelleenkin, mutta sellaiset normaalit, rauhalliset miehet eivät ole koskaan lähestyneet tositarkoituksella, vaikka olen rauhallinen ja järkevä itse.

Se ruma ulkonäköni vain on deal breaker tapauksessani. En ole saanut vastakaikua edes silloinkaan, kun oon joskus (pari kertaa elämässäni) tehnyt itse aloitteen tai muuten ilmaissut, että pidän jostain. Olen saanut lähinnä sääliviä katseita tyyliin "et ole tasoani".

Vierailija
18/43 |
19.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauhein on pieni nenän nykerö, jossa nenän kärki nousee ylöspäin. Minusta on kiva katsella ihmisten sivuprofiileja ja tuo malli on pahin valitettavasti. Ap ymmärrän sua täysin.

Vierailija
19/43 |
19.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on oikeasti tosi iso nenä ja etenkin sivusta. Silti mulla ei oo ollu ongelmia saada miehiä. Mulla on isot silmät kyllä, mutta piirteet on tosi epäsymmetriset. En usko että jos muuten on ihan nätti niin nenä estää ketään saamasta kumppania!

Vierailija
20/43 |
19.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole maailman kaunein nenä muttei ruminkaan. Se menettelee ihan hyvin, koska muu paketti on tosi hyvä. Mutta jos nenä olisi rumempi... olisi tekopyhää sanoa, että ei se mitään. Jos sen voi leikkaamalla korjata, antaa mennä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi yksi