Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka usein saat superliken Tinderissä?

Vierailija
18.01.2020 |

Kaverini saa niitä paljon, minä en ikinä. Mitenköhän Tinder oikein toimii tuossa?

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
18.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä se on?

Vierailija
2/17 |
18.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin joka viides on supertykkäys.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
18.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se toimii silleen että kaverisi kohdalla useampi henkilö on painanut hänelle superlikeä.

Sinun kohdallasi ei kukaan.

Niin se toimii, ei siinä sen kummempaa kryptistä koodinpätkää ole taustalla.

Vierailija
4/17 |
18.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ukko37 kirjoitti:

Se toimii silleen että kaverisi kohdalla useampi henkilö on painanut hänelle superlikeä.

Olen mielestäni yhtä kaunis ellen kauniimpi.

Vierailija
5/17 |
19.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ukko37 kirjoitti:

Sillä ei ole merkitystä miten kaunis omasta mielestäsi olet. Ainoastaan sillä on merkitystä miten kaunis olet Tinderiä käyttävien misten mielestä.

Vierailija
6/17 |
19.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ukko37 kirjoitti:

Sillä ei ole merkitystä miten kaunis omasta mielestäsi olet. Ainoastaan sillä on merkitystä miten kaunis olet Tinderiä käyttävien misten mielestä.

Ja voit olla myös liian kaunis. Eli ajatellaan että ei kannata tuhlata super tykkäystä kun et kuitenkaan mätsää.

Vierailija
7/17 |
19.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse supertykännyt monta kertaa ja aina vahingossa, joten oletan myös muiden supertykkäyksiä vahingoiksi.

8/17 |
19.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytännössä kaikki mitä olen antanut ovat olleet näppäinvahinkoja :D

Sinänsä hauska jos siitä match muodostunut niin olen kyllä rehellisesti ilmaissut kyseessä olleen puhdas vahinko ja aika positiivisesti tuo tieto otettu vastaan, eli jutskailu jatkunut :)

Miehien kannaltahan toi superlike on ihan kätevä sillä sen käyttö ei ole sukupuolisidonnainen. Jos nainen laittaa sen niin se on joko näppäinhäirö tai sitten naisen halu tutustua. Muutenkin naiselta moinen aktiivisuus on ihan kiva piirre tai ominaisuus, suurin osa naisista kun kuitenkin omaa sen käsityksen että pitää istua kuin prinsessa linnassaan ja vaan odottaa prinssiä :)

-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-

Vierailija
9/17 |
19.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomiona miehenä, yhteenkään super tykkäykseeni en ole saanut mätsiä naiselta. Muuten kyllä.

Vierailija
10/17 |
19.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huomiona miehenä, yhteenkään super tykkäykseeni en ole saanut mätsiä naiselta. Muuten kyllä.

Ne antaa tosi epätoivoisen kuvan miehestä.

Naisten näkökulmasta tavoiteltava ja haluttava mies ei ole sellainen joka joutuu tyrkyttämään itseään. Haluttu mies ei joudu tyytymään tai yrittämään tavoitella epätoivoisesti naisia. Brad Pitt tai James Bond ei jakelisi supertykkäyksiä ja yrittäisi suostutella treffeille. Miehen pitää huokua sellaista 'ota tai jätä, tässä minä olen' itsevarmaa asennetta.

Vierailija
11/17 |
19.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisten näkökulmasta tavoiteltava ja haluttava mies ei ole sellainen joka joutuu tyrkyttämään itseään. Haluttu mies ei joudu tyytymään tai yrittämään tavoitella epätoivoisesti naisia. Brad Pitt tai James Bond ei jakelisi supertykkäyksiä ja yrittäisi suostutella treffeille. Miehen pitää huokua sellaista 'ota tai jätä, tässä minä olen' itsevarmaa asennetta.

Paitsi että ”ota tai jätä”-asenteesta ei huou itsevarmuus, vaan vitttumaisuus ja jääräpäisyys. ”Olen tällainen, ihan turha yrittää muuttaa minua”-fiilis.

Vierailija
12/17 |
19.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et taida tykkäyksiä jakaa kuin sille kärki 1%?

Vierailija
13/17 |
19.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ukko37 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paitsi että ”ota tai jätä”-asenteesta ei huou itsevarmuus, vaan vitttumaisuus ja jääräpäisyys. ”Olen tällainen, ihan turha yrittää muuttaa minua”-fiilis.

Pitää osata olla silleen rennosti oma itsensä. Kaikista pahinta on yritää esittää parempaa kuin onkaan. Se on niin läpinäkyvää, että karkottaa kenet tahansa. Tietenkin pitää olla itse rakastettavan arvoinen. Itsensä kehittäminen on iso osa kokonaisuutta. Ei pidä miettiä minkälaisen kumppanin haluan vaan miten tulla itse sellaiseksi jonka unelmien puolisoni haluaisi rinnalleen.

Vierailija
14/17 |
19.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse olen saanut vaan tunneongelmaisia naisia ota tai jätä -asenteella. Nainen jolla on etäinen isä kiinnostuu tällaisesta miehestä. En koskaan tykkää noista naisista, koska minulla on myös vaikeuksia tunne-elämän kanssa. Naidaan vaan ja vaihdan kun kyllästyn.

Pelkään naisia, jotka todella kiinnostavat minua. En halua tutustua jos tuleekin näpeille. Sama varmaan näillä reppanoilla naisilla, joiden kanssa panen.

Vierailija
15/17 |
19.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen itse supertykännyt monta kertaa ja aina vahingossa, joten oletan myös muiden supertykkäyksiä vahingoiksi.

Sama juttu. Kaikki superlikeni ovat lähteneet vahingossa kun olen yrittänyt scrollata profiilitekstiä näkyviin mutta unohtanut painaa huutomerkkiä ja ohoh lähtikin superlike. Kukaan supertykätyistä ei ole vastannut.

Olen siis mies.

Vierailija
16/17 |
19.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et taida tykkäyksiä jakaa kuin sille kärki 1%?

Tasan 0 % saa enää tykkäyksiä.  Minä olen jo löytänyt etsimäni.

Vierailija
17/17 |
19.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välillä monta peräkkäin, välillä n. joka viides. Mulla on kyllä tosi hyvä kuva siellä, koko kroppa.

N48

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi seitsemän