Tyttärelle 18-vuotislahjaksi auto vai timanttikorvikset?
Minä olen auton kannalla, mies haluaa ostaa timanttikorvikset.
Auto olisi Audi A3 Sportback. Tyttö on parhaillaan autokoulussa.
Korvikset 2x 0,5 ct briljanttihionta. Tyttö on toivonut korviksia, koska hän ei ole käyttänyt koruja juurikaan eikä niitä sitten olekaan.
Kumman lahjan te ostaisitte?
Kommentit (72)
Osta Raamattu, jos haluat tyttäresi pelastuvan pahuudelta.
Auton arvo alenee kokoajan, mutta timanttien arvo pysyy.
Vierailija kirjoitti:
Vain nainen voi olla näin typerä. Sillä autolla pääsee vaikka vuorotyöhön toiselle paikkakunnalle.
timanttikorviksilla tekee mitä? Rihkamakorviksia saa muutamalla eurolla
Itse olet typerä.
Tytön äiti halusi ostaa auton, isä korvikset.
Osta tietenkin auto. Korvikset ovat ihan turhia, eikä käytetyistä koruista saa juuri mitään, jos yrittää muuttaa rahaksi.
Tytön isä kuulostaa sovinistilta, kun vastustaa autoa tytölle ja näkee tytön vain korujen näkökulmasta.
En antaisi kumpaakaan. Tuollaiset lahjat pitäisi saada vain omalla työllä tai elämänkumppanilta lahjaksi. Jos vanhempana annat tuollaista lahjaksi, tuet rapauttavaa poliittista ajattelua.
Osta sille nänni lävistykset, niin arvokkaista koruista on oikeasti iloa.
Vierailija kirjoitti:
En antaisi kumpaakaan. Tuollaiset lahjat pitäisi saada vain omalla työllä tai elämänkumppanilta lahjaksi. Jos vanhempana annat tuollaista lahjaksi, tuet rapauttavaa poliittista ajattelua.
Perustele!
Miksi ei molempia?
Itse kannatan enemmän elämyksiä. Oma tytär sai kuulennon täysikäisyyden kunniaksi.
No hei kauanko se 18-vuotias kotona enää asuu.
Vähän juntin kuulosta touhua.
Vierailija kirjoitti:
Osta sille nänni lävistykset, niin arvokkaista koruista on oikeasti iloa.
Ei ihanampaa lahjaa voi olla, kuin lävistykset ja omalta äidiltä ja isältä saadut timantit intiimialueelle. Ehdottakaa vielä enolle klitoris lävistystä samaan sarjaan kuuluvan korun kanssa.
Matka Tunisian rannikoille niiden korujen kera.
En usko. Meillä mies on yrittäjä ja mahdollistanut meille sen, että edes lastenlasten ei tarvitse tehdä töitä jos eivät halua. Meillä panostetaan ennemmin siihen, että kouluttaudutaan juuri siihen mihin haluaa, ei siihen missä on varmat työllisyysnäkymät. Eli jos lapsi haluaa vaikka arkeologiksi tai taidehistoroitsijaksi, niin antaa mennä.
Te olette ilmeisesti liian pienituloisia siihen että lasten ei tarvitse tehdä töitä.