Ilma ei tule ulos peräsuolesta!!
Ummetusta ja ilmavaivoja muttei ilma tule ulos ja vatsaa kivistää ;(
Kommentit (16)
Osta ilmavaivoja vähentäviä tablettaja apteekista, ne auttavat.
Mene kävelemään, liikunta auttaa. Voimistele, ilma alkaa liikkua vatsassa ja tulee ulos.
Joskus auttaa myös lakritsin syöminen.
Hiero vatsaasi,että ilma alkaisi kulkea sieltä pois päin.
Ulostuslääkekin saattaa auttaa, ainakin vatsaan tulee vauhtia.
Vierailija kirjoitti:
Mene kontillesi ja työnnä pebaa ylöspäin. Kutsu samalla minua rehtoriksi!
No kylläpä taas :D :D
käsilläseisonta auttaa.
tee seinää vasten vaikka
Tuo kontilleen meno on muuten yksi todellinen neuvo ilmavaivoista kärsiville, näin sanoi terveydenhoitaja.
Kontilleen ja peppu ylös yläruumis alaspäin, ole asennossa jonkin aikaa ja ilmaa alkaa tulla peräaukosta.
Vierailija kirjoitti:
Osta ilmavaivoja vähentäviä tablettaja apteekista, ne auttavat.
Mene kävelemään, liikunta auttaa. Voimistele, ilma alkaa liikkua vatsassa ja tulee ulos.
Joskus auttaa myös lakritsin syöminen.
Mä haluan tietää mitkä tabletit vähentää ilmavaivoja, cuplatonit sun muut vaan laittaa ilmat liikkeelle.
Mene asentoon jossa suu ja per ä reikä muodostavat suoran putken.
Juo paljon vettä. Syö ruokia, jossa on rasvaa. Pähkinöitä, kanamunia, lohta. Kuitu pistää myös suolen toimimaan. Ja kaali.
Kaljaa kun juo tarpeeksi niin seuraavana päivänä pöntöllä taatusti rysähtää ja posliini losahtaa.
Sinun tulee välttää sellaisia ruokia, jotka aiheuttavat ilmavaivoja. Netistä löydät tietoja.
Sitten on olemassa myös ruuansulatustablettaja, joita voi käyttää, silloin kun syö noita ilmavaivoja aiheuttavia ruokia, ne saattavat auttaa tai ainakin vähentää ilmavaivoja.
Ilmavaivat aiheutuvat siitä, mitä ihminen syö, ja omasta vatsasta. Kaikille ei tule ilmavaivoja samasta ruuasta kuin toiselle.
Ja se liikkuminen, se liikkuminen sekin auttaa usein poistamaan ilmaa niin, ettei siitä tule vatsakipuja
taateli luumu ja vettä pari litraa johan lähtee
Työnnä imurin suulake anukseen ja kytke virta päälle.
Itse painelen mahaani aika rajun näköisesti. Painan molemmilla nyrkeillä vähän navan yläpuolelta ja rullaan mahaa alaspäin kunnes ilmat tulevat ulos. Huonoina päivinä teen tuota pari kertaa päivässä työpaikan vessassa, ja aina ennen joogatuntia.
Voimia ap, on tosi ikävän tuntuista kun maha on tukossa :(
HELP !!