Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

PUTOUS OFFICIAL-MIKSI TÄÄ ENÄÄ TULEE?????

Vierailija
18.01.2020 |

Hohhoijaa! Jätän tän tähän.

Kommentit (561)

Vierailija
201/561 |
19.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätin katsomatta. En hakua katsoa ohjelmaa missä juontaja on syytteessä. Jos oltaisiin Englannissa niin juontaja olisi hyllytetty ohjelmasta.

Vierailija
202/561 |
19.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jätin katsomatta. En hakua katsoa ohjelmaa missä juontaja on syytteessä. Jos oltaisiin Englannissa niin juontaja olisi hyllytetty ohjelmasta.

Varmasti moni muu olisi hyllyttänyt Salmisen tässä tilanteessa

Luulen, että sai jäädä, koska niin iso osa ohjelmasta on kuvattu etukäteen. Jos salminen ois hyllytetty heti joulukuun lopussa seksuaalirikossyytteiden tultua julki, niin ohjelmaa ei ois ehitty kuvata uusiksi. Sitten ois lauantain primetimessä tullut jotain väsyneitä uusintoja tms...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/561 |
19.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

kampaaja Salosta :D. Apua ex-muijan oloinen. Vielä kun lisätään narsismi ja hulluus niin natsaa kaikki. Ja salosta, sari :D

Vierailija
204/561 |
19.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ex-kampaaja sari salosta on hoidon tarpeessa.

Vierailija
205/561 |
19.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se Sari kampaaja, minkä minä tunsin, piti turussa kampaamoa. Aivan kajahtanut. 

Vierailija
206/561 |
19.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse olen kokenut seksuaalista väkivaltaa ja tuntuu aivan hirveältä nähdä Roope tuolla täysin iloisena juontamassa ohjelmaa, vaikka hänestä on tehty rikosilmoitus seksuaalirikosepäilyn vuoksi. Miltä uhrista tuntuu, jos itselleni tulee nin huono olo, vaikken ole tavannut koko ihmistä?! Eikö metoo oikeasti muuttanut mitään pysyvästi? Pari vuotta asiaan suhtauduttiin vakavasti, nyt koko asia unohdettu?

Mtv:n täytyy hyllyttää noin vakavasta rikoksesta epäilty juontaja! Laittakaa sinne palautetta. Pyydän kaikkien seksuaalirikosten uhrien puolesta.

https://www.mtvuutiset.fi/palaute

Ei. Ketään ei tarvitse hyllyttää epäilyn vuoksi. Kun/jos tuomio aikanaan tulee, niin sitten tilanne arvioidaan uudelleen. Siihen asti syytetty on syytön.

Salminen on saanut syytteen, Metsäketo hyllytettiin pelkkien huhupuheiden vuoksi. Miksi maikkari teki nyt toisin tämän herran kohdalla?

Vierailija
207/561 |
19.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se Sari kampaaja, minkä minä tunsin, piti turussa kampaamoa. Aivan kajahtanut. 

Veikkaan, että sama muija. Halusi luksusta. Mä ostin sille auton ja maksoin sen elämän, Aivan sekopää narsisti. Onneksi pääsin eroon ja tosiaan tyhmää oli elättää häntä.

Vierailija
208/561 |
19.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse olen kokenut seksuaalista väkivaltaa ja tuntuu aivan hirveältä nähdä Roope tuolla täysin iloisena juontamassa ohjelmaa, vaikka hänestä on tehty rikosilmoitus seksuaalirikosepäilyn vuoksi. Miltä uhrista tuntuu, jos itselleni tulee nin huono olo, vaikken ole tavannut koko ihmistä?! Eikö metoo oikeasti muuttanut mitään pysyvästi? Pari vuotta asiaan suhtauduttiin vakavasti, nyt koko asia unohdettu?

Mtv:n täytyy hyllyttää noin vakavasta rikoksesta epäilty juontaja! Laittakaa sinne palautetta. Pyydän kaikkien seksuaalirikosten uhrien puolesta.

Ei. Ketään ei tarvitse hyllyttää epäilyn vuoksi. Kun/jos tuomio aikanaan tulee, niin sitten tilanne arvioidaan uudelleen. Siihen asti syytetty on syytön.

Salminen on saanut syytteen, Metsäketo hyllytettiin pelkkien huhupuheiden vuoksi. Miksi maikkari teki nyt toisin tämän herran kohdalla?

No Metsäketo oli helppo hyllyttää mutta Salmista ei, koska Salmisen kanssa oli jo ehditty kuvata niin paljon valmista materiaalia tätä Putous-kautta varten. Putouksen tämä kausi ois jäänyt kokonaan näyttämättä, jos Salminen ois laitettu pihalle, joten MTV joutui valitsemaan kahdesta pahasta pienemmän.

Vierailija
209/561 |
19.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uudet paidat oli rumia. Paitapusero tuo ryhtiä olemukseen.

Vähän olin Strandbergin hahmoon pettynyt. Nöpö-Felix oli yksi parhaista hahmoista.

Oliskohan ollut että Töyssylle ei löytynyt tarpeeksi isoa ja järkevästi istuvaa paitapuseroa...

Vierailija
210/561 |
19.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yölintu oli varmaan keksitty 70-luvun ruotsalaisesta lastenohjelmasta.

Mulla tuli heti myös tuo sama mieleen. :)

Katsoin tuota ohjelmaa lapsena, vaikka en ymmärtänyt sanaakaan ruotsia. Lauloin tunnaria mukana.

Se viisasteleva pöllö katolla, tuli välittömästi mieleen tuosta hahmosta.

Siinä ohjelmassa oli kuitenkin jotenkin outo tunnelma.

T: Neessa. :D

Ohis, mutta myistan tämän ohjelman, mikä sen nimi oli? Nainen lakaisi luudalla ja tunnelma oli outo ja jotenkin synkkä.

Vierailija
211/561 |
19.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No Metsäketo oli helppo hyllyttää mutta Salmista ei, koska Salmisen kanssa oli jo ehditty kuvata niin paljon valmista materiaalia tätä Putous-kautta varten. Putouksen tämä kausi ois jäänyt kokonaan näyttämättä, jos Salminen ois laitettu pihalle, joten MTV joutui valitsemaan kahdesta pahasta pienemmän.

Putous on suora. Ainostaan mainokset on kuvattu etukäteen.

Vierailija
212/561 |
19.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Insertit on kuvattu etukäteen. Eli ne mitkä näkyy viikkokatsauksessa. Niissähän Roopekin välillä näyttelee. Lisäksi veikkaan että jo aiemmin ennen ohjelman alkua on kuvattu noita inserttejä, jotka on siis kuvattu Roopen kanssa. En ole ihan varma siitä kuvataanko hahmojen vierailut eri paikoissa viikolla vai onko ne kuvattu jo aiemmin. 

Vierailija
213/561 |
19.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Insertit on kuvattu etukäteen. Eli ne mitkä näkyy viikkokatsauksessa. Niissähän Roopekin välillä näyttelee. Lisäksi veikkaan että jo aiemmin ennen ohjelman alkua on kuvattu noita inserttejä, jotka on siis kuvattu Roopen kanssa. En ole ihan varma siitä kuvataanko hahmojen vierailut eri paikoissa viikolla vai onko ne kuvattu jo aiemmin. 

jos näin on, niin sitten en ymmärrä maikkarin päätöstä.

lapset seuraa uutisia ja varsinkin instaa ja koululaiset tietävät roopen syytteestä tasan tarkkaan.

maikkari lähettää katsojille todella oudon viestin pitäessään roopen juontajana ja asia varmasti kiristää tunnelmaa myös työryhmässä, mikä näkyy ahdistavana fiiliksenä ohjelmassa, jonka olisi tarkoitus olla harmitonta perheviihdettä.

Vierailija
214/561 |
19.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uudet paidat oli rumia. Paitapusero tuo ryhtiä olemukseen.

Vähän olin Strandbergin hahmoon pettynyt. Nöpö-Felix oli yksi parhaista hahmoista.

Oliskohan ollut että Töyssylle ei löytynyt tarpeeksi isoa ja järkevästi istuvaa paitapuseroa...

eheheheheee...

Mikko Penttilä oli huomattavasti suuremmoisempi kuin Tökä ja paitis löyty. Näillähän on myös ompelijat käytössä jos tiukkaa tekee. ;)

Noi colleget vaan toimii paremmin vaihdettaessa roolivaatteisiin. Suitsait pois ja sisään.

Vierailija
215/561 |
19.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katsoin tuota ohjelmaa lapsena, vaikka en ymmärtänyt sanaakaan ruotsia. Lauloin tunnaria mukana.

Ohis, mutta myistan tämän ohjelman, mikä sen nimi oli? Nainen lakaisi luudalla ja tunnelma oli outo ja jotenkin synkkä.

Jotenkin muistelisin, että liittyi aakkosiin... ABC tms. en vaan löytänyt itse googlaamalla, kun ei tuo pakkoruotsi taivu. ;)

PS eihän se Iltalintu ole ollenkaan tuo pöllö. Ulkonäöltään etäisesti muistuttaa, mutta ei muuten.

Vierailija
216/561 |
19.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyseessä ruotsinkielinen lastenohjelma Från A till Ö jossa esiintyivät Hedvig-niminen nainen ja Helge-niminen pöllö. Hedvigillä kasvoi aina nenä kun hän teeskenteli tietävänsä jonkin sivistyssanan. Piilotteli sitten pidentynyttä nenäänsä kunnes otti selvää vieraasta sanasta ja nenä lyheni normaaliksi. Helge-pöllö auttoi Hedvikiä sanojen kanssa.

Samaa mieltä siitä että tunnelma oli jotenkin kihelmöivän jännittävällä tavalla outo.

Vierailija
217/561 |
19.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se Yölintu-hahmo vaan on yksi yhteen Helge-pöllön kanssa!

https://www.google.com/search?q=helge+uggla&sxsrf=ACYBGNQcTkMcadDP9EGGH…:

Vierailija
218/561 |
19.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä pidin tosi paljon Koirakuiskaajasta ja Christofferin kampaajahahmosta. 

Vierailija
219/561 |
19.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matti ja Teppo-sketsi oli tosi hauska 😂

Vierailija
220/561 |
19.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pilvi Hämäläinen on jo niin nähty! Muuten tykkäsin.