Firettäjät/siitä kiinnostuneet
Oletteko tehneet jonkinlaista suunnitelmaa siitä, miten tämän voisitte saavuttaa? Olen joskus huvikseni laskeskellut miten paljon pitäisi kuukaudessa sijoittaa jotta pääsisin 1 000 000 euroon ennen eläkeikääni. Paljonko sinun pitäisi laittaa sijoituksiin ja paljonko oikeasti voit laittaa sijoituksiin? Eläkeiäksi voisi kaikki vaikka laittaa 65.
N29
Kommentit (6)
Ja tällä hetkellä tienaan kuukaudessa noin 2200e eli täysin mahdoton tehtävä. Voisin tuurilla saada 500e/kl säästöön jos kaikesta pihistelisi
Ap
Viime cryptomarkkinan sykli mahdollisti eläköitymisen minulle. Seuraava sykli on juuri alkamassa...tässä voisi olla mahdollisuus sinulle. Btc, eth, xrp, ltc, link...ota selvää.
Vierailija kirjoitti:
Viime cryptomarkkinan sykli mahdollisti eläköitymisen minulle. Seuraava sykli on juuri alkamassa...tässä voisi olla mahdollisuus sinulle. Btc, eth, xrp, ltc, link...ota selvää.
Noille markkinoille en kyllä uskaltaudu.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noille markkinoille en kyllä uskaltaudu.
Ap
Osakemarkkina on tällä hetkellä ylikuumenemassa! Älä osta huipulla...osta pohjilla ja myy huipulla.
Siksi cryptot koska ne on pohjilla nyt ja pieni panostus olisi paikallaan niihin. Viime vuosikymmenen paras sijoitus olisi ollut btc.
Joo en nyt osta osakkeita, ostin kun viime vuoden vaihteessa tuli kuoppa osakkeiden hintoihin.
Ap
Minun pitäisi saada 2200e/kk sijoitettua odotetulla 5% tuotolla että pääsisin 1000000 euroon ennen 65 ikävuotta.
Ap