Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Patoutunutta vihaa sisälläni purkautuu tällä tavalla. Alkaa pelottaa!

Vierailija
18.01.2020 |

Heti kun olen yksin kotona (mies ulkona) vilahtaa silmissä se koko elämäni minkalaimen olisi voinut olla, sydän alkaa tykyttää ja tulee niin kova energian purkaus että hakkaan kädet seinää vasten niin kova kuin vain pystyn, kiroilen hiljaa todella nopealla tahdilla 2 minutin ajaksi tai kunnes kädet ovat tunnottomat siitä hakkaamisesta.
Saatan päätäkin seinään hakkaa ja toivon että halkee, samaan syssyyn meen lähikaupasta hakee kaikkea mitä vaa käteeni saan, tuun kämppään ja alan ahmimaan kunnes oksennan. Sit saatan vieläkin hakkaa itseäni ja pomppia hysteerisesti kunnes väsyn.

Vien roskiin kaikki kääreet, huuhdon kylmällä kädet ja meen peiton alle. Kun mies tulee kotiin hän ei huomaa mitään.

Tämä energia/vihapurkaus on jotain aivan käsittämättömän syvä raivo ja pahaolo, enkä silloin voi sietää olemassaoloani.

Tämä tulee siis muutaman kerran vuodessa eikä syömisen kaa ole ongelma.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
18.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rystyset ovat mustelmilla seuraavana päivänä.

Vierailija
2/14 |
18.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarvitset apua vihan käsittelyyn. Käythän terapiassa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
18.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auttaisiko jos muuttaisit elämääsi enempi haluamaasi suuntaan?

Vierailija
4/14 |
18.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole missään onnistunut vaikka mun pitäisi olla normaali ihminen kaikenpuolin. Huonoja työpaikkoja, en ole koskaan päässyt korkeakouluun, en ole koskaan saanut mies kenen kanssa on ollut yhteistä, jatkuvaa kroonista uupumusta mitä olen jo 11 vuotta hoitanut. Juttelemassa käynyt miljona kertoja mutta sille ei voi mitään.

Minulle vaa todettiin että jollain on vaa parempia geenejä ja parempaa tuuria.

Kun kaikki epäonnistuu niin miten silloin enää voi muuttaa elämänsä? Tästä tulee noidankehä.

Vierailija
5/14 |
18.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suru tulee siitä että en ole näköjään kykeneväinen saada mitään aikaiseksi.

Vierailija
6/14 |
18.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinun pitää muuttaa elämäsi ja hankkia myös parempi mies.

Vierailija
7/14 |
18.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, miten olet elänyt, mutta olisko pitkäjänteisyydestä apua? Joskus asioiden muuttumisen eteen tai tavoitteeseen pääsemiseen voi mennä vuosia. Jos luovuttaa liian aikaisin, ei koskaan saa mitään valmiiksi.

Vierailija
8/14 |
18.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samassa veneessä ollaan ap. Otan osaa. Eihän tähän mikään muu auta kuin joko kärsiminen, totaalisen hallitsematon vihanpurkaus tai niskalaukaus.

Vierailija
9/14 |
18.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä mä just kirjoitin? Kaikkea tehty jo! Kaikki miehet josta olen tykännyt ovat nykyään vakavissa suhteissa kuten minäkin. Olemme 30 vuotiaita, ei tässä iässä enää teinei olla vaa tilalle tulee monilla se menestys, vauvoja, työuraa ja hienoja pätevyyksiä paitsi mulla.

Uskon todellakin olevani kirottu tai että joku on mulle saanut mustan pilven päälle.

Vierailija
10/14 |
18.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samassa veneessä ollaan ap. Otan osaa. Eihän tähän mikään muu auta kuin joko kärsiminen, totaalisen hallitsematon vihanpurkaus tai niskalaukaus.

Ottaisin ton niskalaukauksen milloin vain. Tämä elämä on täysin sietämätön. Tämä vihaongelmani on suuri

Vierailija
11/14 |
18.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up, mitä voin tehdä tälle vihalle? Miten voin onnistua?

Vierailija
12/14 |
18.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Up, mitä voin tehdä tälle vihalle? Miten voin onnistua?

Yritä ottaa oma elämäsi täysin haltuun, tee juuri sitä mitä lystäät, viis muista. Pistä ranttaliksi, biletä, juhli, pidä hauskaa ja ole vastuuton. Vähät välitä toisista ihmisistä ja heidän mielipiteistään ja vaatimuksistaan, tämä on sinun oma ainoa elämäsi. Mieti mitä olet aina halunnut tehdä ja ala käytännöllisesti ratkoa kaikkia niitä ongelmia ja esteitä, jotka ovat seisseet noiden unelmien toteuttamisen edessä. Eroa miehestä, paranna itseäsi niin fyysisesti kuin henkisesti. Mieti miksi olet asettanut itsellesi rajoituksia? Miksi et ole päässyt korkeakouluun ja mikä ala sinua kiehtoo erityisesti ja mikä sille pääsyn esteenä on ollut ja voiko asialle tehdä jotain nyt myöhemmin. Jos olet normaalilla älyllä varustettu, kyse on yleensä vain motivaatioista tai uskosta itseen. Joillekin taotaan tämä usko jo lapsuudessa ja nuoruudessa päähän ja heillä on helpompaa. Uskotko sinä itseesi?

Vierailija
13/14 |
18.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narinaan ja vihaan ap uskoo ja syyllisten ulkoistamiseen.

Vierailija
14/14 |
18.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi pitäisi hankkia parempi mies? Parempi on olla kokonaan ilman miestä. Opetella onnelliseksi ilman ketään.

Kukaan ei määrittele mitä teet ja milloin, kukaan ei vaadi sinulta mitään, ajattele mikä onni!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän viisi