Timo Haapala meni shokkiin Tarja Halosen kommenteista, nyt purkaa pahaa oloaan Twitterissä
Kommentit (55)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Selittäisikö joku mistä tässä ketjussa on kyse.
Joku silakka ei tykännyt Haapalan twiitistä ja alkoi maalittamaan toimittajaa.
En yhtään tiedä, kuka tämä Haapala on. Mutta. Kun Halosta äänesteltiin, olin ihan 100% hänen puolellaan, koska nainen ja koska no koska nainen... ja koska nainen eiks niin. Näin jälkeenpäin näen, että oli ihan umpelo presidentiksi ja mikä pahempaa, rapautti presidentin valtaa. Eli jos joku kritisoi Halosta tänä päivänä, antaa mennä minun puolestani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Selittäisikö joku mistä tässä ketjussa on kyse.
Joku silakka ei tykännyt Haapalan twiitistä ja alkoi maalittamaan toimittajaa.
Höpö. Silakat ovat persujen tekosyitä. Silakoiden takia unohtui ilmoittaa Kiinan antama vaalirahoitus..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tulee oikein oksennusta suuhun ja alkaa itkettämään kun ajattelee, etteivät lukijat olekaan samaa mieltä Haapalan kanssa.
Tarkoitit Haavistoa.
Silakoiden hyökkäys taas menossa. Ei sentään ddos... 😂
Eikös silakoiden pitänyt kirjoittaa asiapohjalta:)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Timo Soini pelaa tässä omaa presidenttipeliään.
Soini on ollut Haavisto-casen taustapiruna ja toivoo, että tämä palkitaan persuissa presidenttiehdokkuudella.
Hyvä Soini, kun tulit kaapista ja kerroit kaiken.
Vallan takahuoneissa on kunnon sutinat ja Soini haluaa mukaan.
Minkä puolueen edustajana? Tuskin Soini oman puolueensa vedätyksen jälkeen pääsisi persujen ehdokkaaksi, luulen siihen jälleen olevan tarjolla naisehdokkaan. Kansanliikkeen kerääminen taitaisi olla yhtä tyhjän kanssa kuin sinisten yrittäminen eduskuntavaaleissa. Ei löydy varmaan hirveästi väkeä joka tarjoaisi sille uutta hillotolppaa ja Audin tai mersun takapenkkiä. Ei se popularismiltaan oikeasti aja muuta kuin omaa egoaan.
Onhan se nyt tosi noloa jäädä ulkoministerin pallilta työttömäksi. Kyllä Soini tietää, että tämä on ainoa konsti saada persut hänen kansanliikkeensä taakse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Soini on ollut Haavisto-casen taustapiruna ja toivoo, että tämä palkitaan persuissa presidenttiehdokkuudella.
Minkä puolueen edustajana? Tuskin Soini oman puolueensa vedätyksen jälkeen pääsisi persujen ehdokkaaksi, luulen siihen jälleen olevan tarjolla naisehdokkaan. Kansanliikkeen kerääminen taitaisi olla yhtä tyhjän kanssa kuin sinisten yrittäminen eduskuntavaaleissa. Ei löydy varmaan hirveästi väkeä joka tarjoaisi sille uutta hillotolppaa ja Audin tai mersun takapenkkiä. Ei se popularismiltaan oikeasti aja muuta kuin omaa egoaan.
Onhan se nyt tosi noloa jäädä ulkoministerin pallilta työttömäksi. Kyllä Soini tietää, että tämä on ainoa konsti saada persut hänen kansanliikkeensä taakse.
Vierailija kirjoitti:
Ei kestä kritiikkiä Twitterissä.. Saa hetki estot päälle.. pelkuri..
Miksi tänne tulet häiriköimään. Keskustelisit siellä twtterissä. Ei täällä tiedetä sinun sodastasi mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehenä en voi kuin ihmetellä tuota haapalaa. Sillä on muka munat ja silleen. Reppana ei kestä kun joku on eri mieltä. Aivan säälittävä tapaus koko jätkä. Tarkennettuna nykyisin pillittävä pikku kakara. Jos itse kirjoittaisin lehteen, mihin tahansa lehteen niin en alkaisi uhriutumaan mistään x asiasta.
Mulla on tietynlainen käsitys. Otetaan esim. politiikka niin siitä pitää mielestäni uutisoida neutraalisti. Kantaa saa ottaa mutta tämä haapala on jo liian läpinäkyvä. Siinä on soinin lisäksi toinen joka luulee olevansa aina oikeassa. Mä en ole aina penaalin terävin kynä. Siksi kuuntelen muitakin kun niillä voi olla mihin tahansa asiaan järkevämpi ajatus.
Ainakin ymmärrän sen verran etten luule olevani aina oikeassa. Kaippa se on eräänlainen viisauden alku?
Ei tietenkään toimittajan tarvitse puhua politiikasta neutraalisti. Mistä ihmeestä olet sanut päähäsi tämmöistä?
Tietenkin tarvitsee ellei kyseessä ole vain kolumnisti, joka tuo selvästi esiin, että kyseessä on vain hänen oma mielipiteensä. Haapala on kuitenkin politiikan erikoistoimittaja eikä kolumnisti eikä hänen kirjoituksista käy ilmi, että kyse olisi vain hänen mielipiteestään tai arvioistaan ja se on aidosti ongelmallista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kestä kritiikkiä Twitterissä.. Saa hetki estot päälle.. pelkuri..
Miksi tänne tulet häiriköimään. Keskustelisit siellä twtterissä. Ei täällä tiedetä sinun sodastasi mitään.
Mikä sota? Kysyin yhden uutisen lähdettä, joka paljastui ulkoministeriöstä.
Vierailija kirjoitti:
Tarja vain sanoi ääneen mitä useimmat suomalaiset ajattelevat. Arvostan.
Sinulla on vähän outo käsitys siitä mitä useimmat tarkoittaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tule saamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Timolla sitten leikkaa ja tulee tuota kekseliästä tekstiä. Ihan huippu kolumnisti ja mielipidevaikuttaja. :D
Haapala on hiukan yksinkertainen ja oman kuplansa sokaisema. Pyörinyt liian kauan pienen eliittipiirinsä kanssa ja se on kasvattanut egon liian suureksi ja poistanut objektiivisuuden.
Olipa ympäripyöreää perustelua.
Näissä kommenteissa haisee hapansilakka.
Vierailija kirjoitti:
Itse olen Haaviston äänestäjä aiemmissa vaaleissa ja mielestäni on hyvä asia, että Haaviston toimien laillisuutta tutkitaan. En ole samaa mieltä Halosen kanssa, että tämä olisi presidenttipeliä, vaan näen kyseessä olevan normaali oikeusvaltioon kuuluva toimenpide.
Vierailija kirjoitti:
Itsepetoksessa on ihanaa elää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alexander Stubb pressaksi!
Ei pääse. Luulen, että valitaan Jyrki Katainen. Mies opettelee juuri puheopettajan avustuksella puhumaan täysin samalla intonaatiolla kuin Niinistö. /quote]
Kyrpillä on vielä komea bassoääni ja kun siihen yhdistää Salen intonaation, niin on eukot kokkariämmistä ja sarisairaanhoitajiin Kyrpin kimpassa -työmiehistä puhumattakaan. Nuorethan luulee, että kokkarit on työväenpuolue. Piha ja Tujunen jo kanalassaan puuhastelevat seuraavaa nostoaan pressaksi.
Ei tietenkään toimittajan tarvitse puhua politiikasta neutraalisti. Mistä ihmeestä olet sanut päähäsi tämmöistä?