Ensi viikolla muutto Lontooseen ihguuuu
Hyvästi loskapaska kelit, vidduunuin niin näihin sateisiin, MORO
Kommentit (19)
Lontoossa onkin niin ihana ilmasto... ;)
Mutta onnea tulevaan.
Lontoossa on lämpötila tänään 1 - 7 astetta, Helsingissä 4-6 astetta :D
Mutta juu, Lontoo on lempikaupunkini, varmasti viihdyt.
T: ex-lontoolainen
Hmmm... Lontoossa ilmansaasteet ovat todellinen ongelma, ovat olleet jo kauan ja ovat varmasti tästä eteenpäinkin toistaiseksi. Ulkoministeriön sivuilta löytyy asiasta hyvin juttua, mutta myös muualta.
Et sitten pidemmälle pääse? En viitsi edes kertoa missä olen, mutta 32 lämmintä tänään ja huomenna jne...
vai että pakoon sateita Lontooseen 🤭
Vierailija kirjoitti:
Et sitten pidemmälle pääse? En viitsi edes kertoa missä olen, mutta 32 lämmintä tänään ja huomenna jne...
Luultavasti jossain taloyhtiön saunassa.
Asuin Lontoossa pari vuotta ja olin ikionnellinen kun pääsin sieltä tämmöiseen 150 000 asukkaan pikkukaupunkiin.
miten sä sinne? mistä sait kämpän?
Vierailija kirjoitti:
Asuin Lontoossa pari vuotta ja olin ikionnellinen kun pääsin sieltä tämmöiseen 150 000 asukkaan pikkukaupunkiin.
Mistä et pitänyt Lontoossa?
Ei kyllä ihan heti tulisi mieleen muuttaa Englantiin erinomaisen ilmaston vuoksi! Näköjään kaikki on mahdollista. Tietysti jos tykkää vesisateesta, kosteudesta ja koleudesta.
Vierailija kirjoitti:
Ei kyllä ihan heti tulisi mieleen muuttaa Englantiin erinomaisen ilmaston vuoksi! Näköjään kaikki on mahdollista. Tietysti jos tykkää vesisateesta, kosteudesta ja koleudesta.
Ja vetoisista, homeisista asunnoista.
Mutta voihan ap.llä käydä tuurikin... vai mitä ap?
Muista varoa tummanahkaisia.
Ne käyttää aterimia muuhun kuin ruokailuun ja raketteja muuhun kuin ilotulitukseen.
Ja niitä riittää Lontoossa.
Lontoo on kyllä Pariisin ohella heittämällä kauhein iso kaupunki Euroopassa. Ei tulisi mieleenkään muuttaa asumaan johonkin lähiöön, taloon, missä vetää ja kasvaa hometta, eikä vuokranantajaa kiinnosta yhtään.
Toki näin pääsee tietysti ottamaan niitä ihguja ig-kuvia niille 50 seuraajalle, että hei kattokaa, asun täällä nyt.
Ja jos jotkut tulevat skootterilla kohti, niin muista olla t-o-d-e-l-l-a varuillasi.
Vierailija kirjoitti:
Lontoo on kyllä Pariisin ohella heittämällä kauhein iso kaupunki Euroopassa. Ei tulisi mieleenkään muuttaa asumaan johonkin lähiöön, taloon, missä vetää ja kasvaa hometta, eikä vuokranantajaa kiinnosta yhtään.
Toki näin pääsee tietysti ottamaan niitä ihguja ig-kuvia niille 50 seuraajalle, että hei kattokaa, asun täällä nyt.
Lontoo oli ainakin tämän vierailijan mielestä varsin mukava, melko rauhallinen ja kiva paikka. Ainakin pahimman sesonkiajan ulkopuolella (talviaikaan).
Ja muutat Lontooseen? Kaupunkiin, mikä on suuren osan vuodesta harmaa ja sateinen. Kukin tyylillään.