Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä matkoja teillä on haaveena?

Vierailija
18.01.2020 |

Missä paikoissa teillä on haave käydä ennen kuin kuolette?

Kommentit (43)

Vierailija
1/43 |
18.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Irlanti

Vierailija
2/43 |
18.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin Australiassa, Uudessa-Seelannissa, Vietnamissa, ja Japanissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/43 |
18.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päiväretki Tallinnaan

Vierailija
4/43 |
18.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiibet. Kävin siellä parikymppisenä ja haluaisin käydä toistamiseen nyt 30 vuoden jälkeen.

Vierailija
5/43 |
18.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kontulassa olisi kiva käydä tarkistamassa onko niin hullu mesta kuin puhutaan. Toinen toive on nähdä Ulvilan murhamaisemat missä se poliisi tappoi Jukka S. Lahden.  

Vierailija
6/43 |
18.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Japani on listalla ykkösenä. Ja Singapore.

Vierailija
7/43 |
18.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Englannissa tapaamassa parasta kaveriani ja japanissa koska siellä olen halunnut käydä jo noin 5v vanhasta asti

Vierailija
8/43 |
18.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Englannissa tapaamassa parasta kaveriani ja japanissa koska siellä olen halunnut käydä jo noin 5v vanhasta asti

Tokioon pääsee 600-700 eurolla. menopaluu.

Vierailija
9/43 |
18.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pohjois-Norja, Jäämeri, Grönlanti. Venäjä (Siperian halki junalla). Japani. Viron kiertely autolla.

Vierailija
10/43 |
18.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmastonmuutoksen takia matkustelu on kiellettävä välittömästi!

Vierailija
11/43 |
18.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

-Trans-Siperian junamatka ja erityisesti Mongolia

-Roadtrip USA:ssa

-Fuji-vuorelle kiipeäminen Japanissa. Japanissa olen käynyt aikaisemminkin mutten Fuji-vuorella

-Taiwan

Vierailija
12/43 |
18.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusi-seelanti ja vaikka Bali. Vihaan pitkiä lentoja. Eurooppa on jo aika koluttu. Lissaboniin haluan mennä miljoona kertaa uudelleen, sitä kaupunkia rakastan.

Vierailija
13/43 |
18.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikissa unelmapaikoissani olen jo käynyt. En jättänyt niitä sitku olen eläkkeellä - välttämättä ei silloin ole kykyä, terveyttä, mahdollisuutta reissata.

Ihastuin kuitenkin Mauritiuksen, jonne toivon palaavani eläkkeellä. Muitakin upeita paikkoja on, mutta jokin tunnelma siellä saarella vetoaa ❤️

Vierailija
14/43 |
18.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin lähteä polkupyörämatkalle, aluksi vaikkapa Viron ympäri ja tulevaisuudessa vielä pidemmälle.

Vierailija
15/43 |
18.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin käydä Mongoliassa ratsastusvaelluksella. Siihen voisi yhdistää pidemmän reissun Siperian rataa pitkin.

Vierailija
16/43 |
18.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä haaveissa Japani, Kanada ((Montreal, Halifax, Vancouver) sekä Portland, Oregon ja Seattle.

Vierailija
17/43 |
18.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tokioon pääsee 600-700 eurolla. menopaluu.

Tämä on kyllä aika kallis hinta. Haaveilen Japanista, mutta ihmismäärä pelottaa, kun olen lievästi näkövammainen.

Vierailija
18/43 |
18.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä myös olen haavematkani tehnyt, ikää jo 45v. Toisaalta haaveet on sitä luokkaa, että voisi asua lokakuusta huhtikuuhun Karibialla. Ehkä sitten eläkkeellä...

Vierailija
19/43 |
18.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Malediivit

20/43 |
18.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Israeliin haluaisin matkustaa. 

En yleensä tykkää reissaamisesta, mutta haluaisin Etelä-Amerikan Amazonin sademetsän safarikierrokselle. Usean päivän mittaiselle. Pidän sellaiselle pääsemistä niin epärealistisena, etten edes ole viitsinyt selvittää kyseisen reissun virallista nimeä. Yhdessä dokumentissa aikoinaan seurattiin matkustajajoukkoa, joka oli sellaisella kierroksella. Matkaa taitettiin jeepillä, ja aina välillä matkustajat pääsivät aidatulle alueelle kuvaamaan ja katselemaan, syömään yms. Myös Afrikan vastaava safarikierros kävisi. 

Näin yhden englanninkielisen tubettajan matkailuvlogissa Skotlannin maaseutumaisemaa kesällä. Sinnekin olisi kiva päästä. Siellä haluaisin asua kartanotyyppisessä hotellissa, jonka ikkunasta olisi näkymä niitylle tai puutarhaan.

Ja nyt kun aloin ajatella, niin Itävallan Alpitkin olisi ihana kohde. Vuosia sitten tuli tv-sarja Vuoristolääkäri, joka oli kuvattu sellaisessa kauniissa kylässä Tirolissa.