Miehen arvostelu ulkonäöstä
Oon jotenkin tosi hämmästynyt miten paljon kuulee sitä, että oma poikaystävä/puoliso arvostelee toisen ulkonäköä. Kertokaa arvon palstailijat etten ole ainoa, kenen ulkonäköä kukaan poikaystävä/avomies/aviomies ole ikinä kritisoinut. Ei vaikka ite on joskus yrittänyt lypsää toiselta negatiivista mielipidettä esim. raskauden jälkeisen kropan muutoksia ihmetellessä.
Pitää toivoa, että omilla tyttärillä käy yhtä hyvä tuuri kumppanin valinnan suhteen :-) Oon jotenkin tosi pöyristynyt miten joku kokee oikeudekseen arvostella toista.
n45 v
Kommentit (23)
Vierailija kirjoitti:
Varmaan harvinaisempaa, että mies ei hauku kuin että arvostelee? Vai? Mua ainakin on aina arvosteltu ja haukuttu, jokaisen poikaystävän ja eniten mieheni toimesta ja ihan vieraidenkin miesten toimesta.
N48
Täällä N49, jolla samanlaisia kokemuksia. Olen vielä ihan hyvässä kuosissa, hoikka ja huoliteltu. En tiedä uskallanko enää ryhtyä suhteeseen, kun aluksi kehutaan ja muutaman kuukauden kuluttua arvostellaan ja lytätään. Nämä miehet ovat olleet ihan ns tavallisia tallaajia, ei siis mitään alfa-uroksia.
En tiedä onko sitten nämä n 50v vapaat miehet pk-seudulla jotenkin luonnevikaisia vai onko heillä niin paljon valinnanvaraa naisten suhteen?
Monesti olen miettinyt esim kaupassa nähdessäni pariskunnan, jossa vaimo on lihava ja ei niin kaunis, että miten tämäkin nainen saa pidettyä miehensä tyytyväisenä ja arvosteleekohan mies kotioloissa vaimonsa ulkonäköä?
Tämä kertoo aika paljon niistä piireistä, missä palstan aktiivikirjoittajat pyörivät.
Suurin osa ihmisistä elää onnellisissa parisuhteissa, joissa kummallekaan ei tulisi mieleenkään haukkua toisen ulkonäköä.