Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ajattelin perustaa lapsiparkin

Vierailija
18.01.2020 |

Moi! Olen kesällä 2,5kk kotona ja mietin lisätuloiksi (saan pientä ansiopäivärahaa) perustavani lapsiparkin kotiini. Minulla on kotona yksi lapsi ellei ole isänsä luona. Olen koulutettu lastenhoitaja, pystyn todistamaan tutkinnon ja näyttämään rikosrekisteriotteen.

Haluaisin kuulla vanhempien mielipiteitä, millaisessa tilanteessa varaisitte lapselle hoitoajan? Millaisia tiloja odottaisitte? Meillä on omakotitalo, aidattu takapiha, jossa leikkimökki, keinut, liukumäki, tramppa ja hiekkalaatikko. Sisällä paljon leluja, mahdollisuus päiväuniin (patja/pinnasänky). Lisäksi meillä on erillinen askarteluhuone tarvikkeineen. Ei lemmikkejä. Meillä on siistiä ja puhdasta.

Paikalla max 6 lasta.
Hoitoa tarvittaessa tarjolla ympäri vuorokauden ja myös viikonloppuisin.

Ajattelin hinnaksi 12€/h, sisältäen kaikki kulut (verot ja muut maksut). Saman perheen lisälapset +4€/kpl.

Yli neljän tunnin pätkät 10€/h. Selvästi pidemmät hoitoajat lasken erikseen (esim yli 8 tunnin pätkät).

Yli neljän tunnin hoitoaika sisältäisi ravintoa, riippuen vuorokaudenajasta välipala/lounas/päivällinen/iltapala. Perinteistä kotiruokaa ja kasviksia, välipalana esim leipää/puuroa/hedelmiä/jugurttia.

Palvelusta tulisi lasku viikon välein, laskutuspalvelun kautta. Hoito pitäisi varata edellisenä päivänä, tai toki pikaisella aikataululla voi myös kysyä. Ajan voisi varata esim whatsapissa/viestillä tai soittamalla.

Mitä ajattelisitte tälläisestä? Onko hinta kohtuullinen? Tiedän että pimeänä tekevät naapurintytöt tekevät jopa vitosella tunti. Mll:n hinta on 9€/tunti mutta ei tosiaan useimmitenkaan ole koulutettu hoitaja, ei sisällä ruokaa ja tapahtuu kotona.

Heitelkää ihmeessä ajatuksia.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
18.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla