Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Prinsessa syndroomainen sisko vai joku muu?

Vierailija
18.01.2020 |

Suuttui kun miesystävänsä soitti ja kerroin hänen olevan veeseessä. (En kertonut oliko ykkösellä vai kakkosella.) Tämä (ilmeisesti narsisti) mies sen oli keksinyt, että olen liian suorasanainen ja sisko on helposti manipuloitava ihminen. Alkoi heti eriyttää siskoa kaikista läheisistä, kun on muka niin hieno ihminen..

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
18.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Too much information. Miksi kerroit ja jaarittelit turhaa infoa? Olisit sanonut, ettei nyt pääse puhelimeen, ilman selostuksia. Suomessahan näyttää olevan ok sanoa lähtevänsä vessaan, vaikka oltaisiin ravintolapöydässä pyolitutussa seurassa. Voi aikoja, voi tapoja.

Vierailija
2/7 |
18.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Too much information. Miksi kerroit ja jaarittelit turhaa infoa? Olisit sanonut, ettei nyt pääse puhelimeen, ilman selostuksia. Suomessahan näyttää olevan ok sanoa lähtevänsä vessaan, vaikka oltaisiin ravintolapöydässä pyolitutussa seurassa. Voi aikoja, voi tapoja.

Olin hyvin nuori ja kokenut syviä järkytyksiä.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
18.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa aika minä, minä, minä, mulle kaikki heti nyt ihmiselle..

Vierailija
4/7 |
18.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli ap halusi näpäyttää miestä tämän kärsimättömyydestä, mutta itsekkäänä ihmisenä mies käänsi tilanteen toisinpäin.

Vierailija
5/7 |
18.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän sama kun oltiin oman veljen kanssa baarissa ja annoin kipakkaa palautetta huonosta palvelusta. Kun olin käynyt tässä kuuluisassa vessassa, oli tarjoilija tuonut sillä aikaa kaksi ilmaislipuketta juomiin, niin tämä pitikin ne molemmat itse, kun olivat kuulemma säälineet häntä minun käytöksen takia. Ei vaan ravintola haluaa pitää asiakkaansa ja toinen lippu olis kuulunut minulle. Näin se menee.

Vierailija
6/7 |
18.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vähän sama kun oltiin oman veljen kanssa baarissa ja annoin kipakkaa palautetta huonosta palvelusta. Kun olin käynyt tässä kuuluisassa vessassa, oli tarjoilija tuonut sillä aikaa kaksi ilmaislipuketta juomiin, niin tämä pitikin ne molemmat itse, kun olivat kuulemma säälineet häntä minun käytöksen takia. Ei vaan ravintola haluaa pitää asiakkaansa ja toinen lippu olis kuulunut minulle. Näin se menee.

Veljelläs on suuruusharhoja.

Vierailija
7/7 |
18.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Veljelläs on suuruusharhoja.

Tai sitten pitää veljeään todella yksinkertaisena. Virhe! :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä viisi