Yhteiskunta on TÄYSIN EPÄONNISTUNUT kohdallani poistaakseni köyhyyden
Mihinkään ei ole varaa mennä, joudun ostamaan huonekalut 2nd handista (inhoan sanaa 'kirppis' --- vaikka olenkin köyhä, en alennu rahvaaksi), savulohet ja vasikanleikkeet ovat haave vain. Miksi yhteiskunta on epäonnistunut kohdallani täysin? Miksi se ei ole onnistunut tuomaan minulle hyvää työtä? Minkä vastuun yhteiskunta kantaa epäonnistumisestaan?
Yhteiskunta epäonnistui täydellisesti kohdallani.
Kommentit (13)
Erikoinen provosointiyritys. Eiku.
Niin julmaa kuin se onkin, on yhteiskunnan intresseissä pitää tietty osa porukasta köyhänä. Näin keskiluokka saa edes jonkun jota vihata, ja todelliset pahantekijät pääsevät kuin koira veräjästä.
Maapallo on yhteiskuntia täynnä, siitä vaan valitsemaan.
Missä kohtaa yhteiskunta mielestäsi mokasi? Eikö eskarissa huomattu, että et olekaan vielä koulukypsä? Vai oliko sinulla jotain oppimisvaikeuksia tms, mutta et koulussa saanut tukiopetusta?
Juu itse ei tietenkään olisi voinut tehdä asioiden eteen mitään, yhteiskunnan olisi pitänyt tuoda kaikki kultatarjottimella nenän eteen ja mielellään siirtää miljoona tilille. Nyt viimeistään olisi peiliin katsomisen paikka.
Vai olisiko sittenkin ihan jokaisen oma vastuu ja velvollisuus kouluttautua ja etsiä töitä. Yhteiskunnan vastuu on auttaa välttämättömistä menoissa väliaikaisesti jos tulee työttömyysjaksoja.
Eilen valitit, kun et pääse ulkomaille ja nyt pitäisi olla vasikanleikettä? Mitä huomenna?
Savulohi maksaa Lidlissä tai S-marketissa 10 euroa.
Kyllä se nyt on niin että sinä itse et panost atarpeeksi omaan elämääsi. Suomalaisilal tyhjäntomittajilla on liian hyvät oltavat. Vielä tulee aika ettei taikaseinä annakaan teille muiden persnahasta otettua rahaa, vaan joudutte tienaamaan joka pennin itse tai kuolette nälkään, mikä on ihan oikein.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se nyt on niin että sinä itse et panost atarpeeksi omaan elämääsi. Suomalaisilal tyhjäntomittajilla on liian hyvät oltavat. Vielä tulee aika ettei taikaseinä annakaan teille muiden persnahasta otettua rahaa, vaan joudutte tienaamaan joka pennin itse tai kuolette nälkään, mikä on ihan oikein.
Minkälainen julmuri laukoo tuollaista paskaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkälainen julmuri laukoo tuollaista paskaa?
Minkälainen pösilö ei ymmärrä omaa vastuuta?
-eri
Onnittelen hienosta otsikosta.