Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapsi menossa mummille tänään, itsellä ei tekemistä, ahdistaa

Vierailija
18.01.2020 |

Ehdotuksia? Ei ole oikein mitään tekemistä, mutta yksin en haluaisi olla. Ei oikein kavereita. Baariinkaan ei välttämättä viitsisi mennä, ettei tule ryypättyä ja kurja se on yksin mennä.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
18.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän baari ole mikään ainoa tekeminen maailmassa. Itse en enää edes käy baareissa.

Kun itse olen yksin kotona (mies ja lalsi mummolassa), niin käyn lenkillä, samalla matkalla kaupasta ostamassa jotain hyvää syötävää, kotona teen hyvää ruokaa itselleni ja katselen sitten hyviä ohjelmia telkkarista.

Jos haluan johonkin lähteä, niin jokin museo olisi varma valinta.

Vierailija
22/27 |
18.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuliko tämä yllättäen? Jos tiedät etukäteen vapaailloista, niin on luontevampi kysellä ja saada kaveri mukaan kuin extemporee. Helpompi myö ssuunnitella kivaa tekemistä. Esim päivä Tallinnassa, teatteri ja illallinen toisessa kaupungissa, aloita kaverin kanssa uusi harrastus vaikka jousiammunta, 2-4 hengen porukalla voi pelata escape room-pelejäjne.

Mutta ilman suunnitelmia mitä tänään voisi tehdä: tänään voit mennä ulos liikkumaan (liiku sen minkä voit jos sinulla on rajoitteita), mene kirjastoon ja lainaa mielenkiintoinen kirja, syö ulkona, mene elokuviin. Käy katsomassa kotipaikkakuntasi nähtävyyksiä, googlaa geokätköily ja käy etsimässä geokätkö, menisikö jossain joku teatteriesitys mihin saat vielä liput. Vielä ehdit suunnittelemaan vaikka mitä 😀.

Eikä se mikään huono ole jos teet hyvää ruokaa itsellesi ja katselet kotona netflixiä. Onko se niin pakko aina suorittaa.

En oikeastaan tiennyt ennenkuin eilen. Sillä jännittääkin muita kysyä, että eikö se ole hirveän epäkohteliasta viime hetkellä kysyä?

Kirjastossa kävin juuri eilen ja meinaan lueskella sitten viikolla. Geokätköily vaikuttaa kyllä aika paljolta liikunnalta ?! Ei ole aina pakko suorittaa, mutta joskus edes. Nyt kun alan kehittää heti aamusta ja käyn suihkussa ja valmistaudun heti päivällä, niin hyvä tulee, eikä illalla ole tekosyitä jäädä kotiin ☺️ Ap

Ei ole mielestäni yhtään epäkohteliasta kysyä, että olis kiva nähdä,, mennäänkö tänään kahville tai leffaan tai sille jollekin keikalle.

Siitä vaan kyselemään seuraa illaksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
18.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko ap keksi tekemistä?

Vierailija
24/27 |
18.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joko ap keksi tekemistä?

Kiitos kysymästä! Olen tehnyt kotitöitä tähän mennessä ja nyt istun iltapäiväkahvilla tuijottaen kynttilää. Illan suhteen en ole mitään suunnitelmaa tehnyt. Ap

Vierailija
25/27 |
18.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apua. Sain vasta laitettua viestejä,kun tuntuu ettei kukaan halua olla mun kanssa kuitenkaan. Ehkä pitäisi myöntää, että jonkinlaisesta sos. ahdistuksesta kärsii. Ap

Vierailija
26/27 |
18.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laatuaikaa vain sinä ja kännykkä.

Ja vauvapalsta ♥️

Vierailija
27/27 |
18.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elokuviin ja lähibaarin kautta kotiin. Jos et suunnitellut etukäteen.

Älä jumita täällä. Tätä voi tehdä muina päivinä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kahdeksan