Olin ihan varma että yks nainen on lesbo
Ei käytä meikkiä koskaan, sivusiili, vähän äijämäiset vaatteet ym. Ihastuinkin vähän. No on tutustuttu ja somessa on välillä tekstejä kuinka joku mies on kuuma... lesbotutkani oli tosi väärässä tai sit hän on kaapissa.
Kommentit (9)
Saa olla rauhassa millainen on. Tarkoitin vaan että olin aika tavalla varma että juuri hän on :) on mulla sentään jonkin sortin lesbotutka ollut
Varmaan bluffaa noilla kuuma mies postauksilla. Sivusiili kertoo kiinnostuneille mistä on kyse.
Ei meikkaa koskaan+äijämäiset vaatteet = lesbo? 😂 En tiennytkään, pakko kai tulla kaapista.
kattiakaan kiinnostaa tällaiset. Vaikka olisikin mitä se sulle kuuluu?
Välillä tuntuu miten nää ei-heterot on pahimpia ihmisten luokittelijoita ja omaa perinteisimmät käsitykset siitä, millainen on perus heteronainen tai - mies ja milloin taas näin ei voi olla.
Onko jotain väliä, onko joku lesbo tai ei!!!
Lesbotutka?
Ap:llä taitaa olla liikaa aikaa joutavuuksiin, suorastaan tuli mieleen wt-täti.
Kyllä huomaa, että on pääasiassa heterot hereillä ja palstalla näin lauantaiaamusta, jos ei ”gaydar” soita vähääkään kelloja.
Mutta oli itse aloitus provo tai ei, niin ymmärrän kyllä AP:n ongelman, homoilla ja lesboilla kun on pienimmät parisuhdemarkkinat. :/
Heteroudesta kertominen olisi tosi noloa, koska on enemmistön olettama.
No eihän sitä nyt päälle näe. Opiskelukaverikin on siilitukkainen, meikitön, lävistelty, tatuoitu ja pukeutuu aina farkkuihin & bändipaitaan. Silti naimisissa miehen kanssa.
Antakaa jo naisten olla rauhassa sellaisia kuin ovat.