Maksan vuokraa kk:ssa 823€ ja päivälle se tekee 27,43€, niin
Enkö voisi laskuttaa yökylään tullutta ystävätärtäni yhdestä päivästä puoliksi, eli n. 14€? Eikö olisi kohtuullista?
Kommentit (11)
Onneksi oma taloudellinen tilanteeni on, niin hyvä tai huono, ettei tarvitse tuollaista mietttiä....
Vierailija kirjoitti:
Onneksi oma taloudellinen tilanteeni on, niin hyvä tai huono, ettei tarvitse tuollaista mietttiä....
Mulla on ihan hyvä taloudellinen tilanne. Ajattelin vaan näyttää hänelle että mikään ei ole ilmaista elämässä. Ei edes ystävyys.
Muista laskuttaa vedestä ja jos tarjoat jotain naposteltavaakin, niin siitä kans.
Juuri näin, ja kuuluvatko vuodevaatteet hintaan? Kyllä se menee aamupalalla ja vuodevaatteilla luokkaan 40€/yö.
Ei kukaan maksaa vuokraa tuolla hinnalla.
Vierailija kirjoitti:
Ei kukaan maksaa vuokraa tuolla hinnalla.
Niinpä, todellakin liian pieni vuokra.
n-32½ kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on ihan hyvä taloudellinen tilanne. Ajattelin vaan näyttää hänelle että mikään ei ole ilmaista elämässä. Ei edes ystävyys.
Meillä on sitten eri käsiys ysävyydestä. - Kyllä minä olen ihan ilmaiseksi majoittanu kavereita ja ystäviä luokseni; sikäli kun heitä nyt on halunnut, joskus olla yötä opiskelijaboksissani. Joskus olen myös ollut yötä kavereiteni luona. Kenellekään en ole ainnu suoraa antaa rahaa korvaukseksi, mutta olen yrittäny viedä jotain miellyttvää tuliaisiksi...
Kerran voit pyytää, sen jälkeen hän on entinen ystävä.
Mikä on saanut sinut kuvittelemaan että et voisi? Etkö käy ihan kaikilla pytyillä?
Todellakin pyydät. Onhan tuo kyllä ihan kohtuullista.