Verikokeiden tulokset
Kävin työterveystarkastuksessa ottivat paljon verikokeita Kysyin tuloksia lääkäriltä Sanoi kaikki OK Katsoin omakannasta tuloksia Miten tulkita niitä kaikki ovat jotain lyhenteellä noin20kpl
Kommentit (9)
No sulla ne on sentään omakannassa. Itse kävin 3 viikkoa sitten verikokeissa, kantaan tuli samana päivänä ehkä 5 tulosta ja seuraavana päivänä kaikki tulokset oli piilotettu.
Soittaessani eka hoitaja sanoi että kaikki ok, toisen kerran hoitaja sanoi (kun aloin kyselemään), että ei nää kyllä oikein ole kunnossa -> lääkäri katsoo, ja viimeisimmän tiedon mukaan kaikki on kuitenkin ok, mutta lähete on lähtenyt ja kutsu keskussairaalaan tullut.
Hae tutkimusten koodeilla tuolta
Jos lääkäri sano että ok niin on ok. Voit naputella ne meille tähänkin jos haluat.
Mun lääkäri oli kirjoittanut omakantaan, että arvo vähän kohonnut. On suurentunut yli +40% normaalin ylärajasta.
Miksi sun pitää tulkita niitä, jos kerran lääkärin mukaan kaikki on ok?
Kaikissa ei ollut viitearvoja Ne missä oli ne oli OK ap
Vierailija kirjoitti:
Mun lääkäri oli kirjoittanut omakantaan, että arvo vähän kohonnut. On suurentunut yli +40% normaalin ylärajasta.
Tämä riippuu täysin tutkimuksesta. Esim p-alat voi olla 2- tai 3-kertainen ennen ku korvaansa lotkautetaan ja sitte ku mennään kymmenkertasiin niin aletaan olla huolissaan.
Labrahoitaja
Googlaamalla löytyy.
Onhan tuloksissa myös sen tehneen labran viitearvot näille.