Sain pomolta vapaata armeijassa olevan miesystävän valapäivälle, mutta pomo silti nauroi ja pyöritteli päätään. Työkaveritkin tirskui taas
Eli siis mä oon vuonna 1988 syntynyt nainen ja mun vuonna 2000 syntynyt miesystävä on armeijassa. Halusin miesystävän valapäivälle vapaata töistä, koska ne on niitä vain kerran elämässä kokemuksia. Mutta mikä ihme ihmisiä vaivaa? Pomokin oli huvittunut ja suorastaan nauroi ja pyöritteli päätään, kun kysyin vapaata tuolla perusteella. Suostui sitten, mutta vaatii mua korvaamaan sen päivän. Oli ihan niin kuin että "kaikkea sitä joutuukin näkemään" ja "mihin ihmeeseen tämä maailma on menossa". Lisäksi mun kanssa suunnillee samanikäiset työkaverit jatkoivat tirskumistaan, kun ovat jo aiemmin tirskuneet minun ja miesystäväni ikäerosta.
Mikä ihmisiä vaivaa, kun toisten parisuhteet aiheuttavat tuollaista käytöstä? Onko omassa elämässä tai omissa parisuhteissa jotain pielessä? En ymmärrä.
Kommentit (2)
Älä vällää. Ei se ole pahantahtoista naurua.
Mulla oli 10 vuotta nuorempi kumppani vuosia, tai luulin että seukataan. Mutta hän taisikin vain käyttää minua hyväksi. Pummasi rahaa ym eikä ikinä maksanut takas.
Tällaista. Mutta ei se tietenkään tarkoita etteikö eri-ikäisten suhde voisi olla myös tasaveroinen.
1) mikset hakenut lomapäivää, ei silloin tartte syitä selitellä
2) tietenkin joudut korvaamaan
3) älä puhu yksityiselämästäsi töissä