Asennoidutko jokaiseen yhdyntään niin että se potentiaalinen mahdollisuus uuden lapsen syntymiselle?
Kommentit (15)
En asennoidu. Naruni on katkaistu vuosia sitten.
En tietenkään. Se on potentiaalinen mahdollisuus erittäin hyvälle ololle, jota orgasmiksi kutsutaan.
Ehkäisy on keksitty ja toisaalta olen 55 v.
En. Mies on steriili, täytyisi käydä Mariat että me lisäännyttäisiin.
En todellakaan. Minulla on hormonikierukka, jos silti tulisin raskaaksi, tekisin abortin.
En, kumia käytetty yli 20 vuotta. Kaksi suunniteltua lasta.
kyllä, ja vieläpä ihan konkreettisesti. Koska ei olla käytetty muuta ehkäisyä kuin rytmimenetelmää ja selibaattia. Viisi lasta on sillä metodilla tullut. Nyt vaan täytyy olla selibaatissa, kunnes vaihdevuodet vihdoin tulevat. En halua raskaaksi enää päälle viisikymppisenä. Mutta ehkäisymenetelmät ovat kaikki aivan perseestä, joten niihin en koske.
No ei kai se siitä n.ussimisesta synny. Paitsi jos on viimeisillään raskaana, jolloin se voi oikeasti käynnistää synnytyksen.
Vierailija kirjoitti:
Eihän seksi tunnu yhtään miltään kumin kanssa. Ja nautinto tulee nimen omaan siitä sperman saamisesta.
En tietenkään. Yksi suunniteltu lapsi ja muuten on pidetty huolta siitä, että paneskella voi ilman moista potentiaalia. Nipsnaps aikanaan heti lain salliessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän seksi tunnu yhtään miltään kumin kanssa. Ja nautinto tulee nimen omaan siitä sperman saamisesta.
Jonne, iltakaakao jäähtyy! Kone kiinni.
T. Äitis
En ole raskaana, joten ei sieltä mitään syntyisi yhdynnän takia.
En todellakaan. Olen 55v nainen ja teen sitä pelkästä himosta, en syntyvyyden takia.
En todellakaan, kohtuni jouduttiin poistamaan n6 vuotta sitten
Ehkäisyimplantaatti käsivarressa takaa sen, ettei tartte moista ajatella. Jos ois vaan kumi käytössä niin silloin olisi ihan eri asia.