Miten saan erotettua äitini huonosta seurasta
Äiti tapasi miehen x, ryhtyivät salassa tapailemaan ja isän kanssa tuli ero. Nyt tämä uusi mies pyörii meillä ja en pidä tästä lainkaan, tilanteesta enkä miehestä. Siis en tosiaankaan pidä, koska äiti on muuttunut täysin miehen myötä. Lisäksi epäilen että käyttävät jotain, silmät on jotenkin kummalliset kun on miehen seurassa. Miten voisin puuttua tai suorastaan ajaa miehen pois äidin luota? Pelkään ettei tästä hyvää seuraa, äiti ei ole yhtään entisensä.
Kommentit (7)
Noin nelivitonen ja mies muutaman vuoden nuorempi.
ET OLE ÄITISI HOLHOOJA;ELÄÄ OMAA ELÄMÄÄNSÄ.ELÄ JA ANNA TOISTENKIN ELÄÄ.
Minkä ikäinen itse olet, voisitko soittaa lastensuojeluun ja kertoa tästä asiasta niille, ne voisivat järjestää
sulle paremman paikan asua.
Vierailija kirjoitti:
Minkä ikäinen itse olet, voisitko soittaa lastensuojeluun ja kertoa tästä asiasta niille, ne voisivat järjestää
sulle paremman paikan asua.
En voi, olen aikuinen. Asun muualla opiskelemassa ja tavallaan en voi vahtia tilannetta ja siksi huolettaa.
Et pysty vanhempiesi asioihin puuttumaan. Eikä heidän asiansa oikeastaan sulle kuulu. Äitisi käytös on voinut muuttua radikaalistikin isästäsi eroamisen jälkeen vaikka niinkin yksinkertaisesta syystä että hän kokee olevansa onnellinen ja vapaa toteuttamaan itseään. Ei tarkoita etteikö olisi ollut vapaa toteuttamaan itseään isäsikin seurassa, mutta aikaa myöten pariskuntien kumpikin osapuoli usein kangistuu vanhoihin kaavoihin, ja se "itseys" ja omat tavoitteet hivutetaan taka-alalle.
Eniten huolettaa että käyttää jotain. Mies työskentelee alalla, jossa hänellä on pääsy tiettyihin aineisiin. Äiti on muuttunut tavattuaan tämän miehen eikä hyvällä tavalla tai rakastuneesti. Siksi olen huolissani, äitini puolesta.
Minkä ikäinen äitisi on?