Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä mieltä olette? - Vaikuttaako parisuhdestatus työn tekemiseen mitenkään?

Vierailija
17.01.2020 |

Kyse sähköliikkeen myyjän pestistä. Olin eilen työhaastattelussa ja minua haastatteli 2 miestä. Kaikki sujui hyvin, mutta haastattelun loppuvaiheessa toinen haastattelijoista poistui hetkeksi käytävälle vastaamaan puhelimeen. Sillä aikaa toinen miehistä kyseli todella tarkkaan parisuhdestatuksestani ja siitä miksi olen sinkku.

"No mites sun mies ja perhe-elkämä? Onko siihen joku syy, että olet sinkku? Kuinka kauan olet ollut sinkku? Tuletko toimeen exäsi kanssa?"

1. Vaikuttaako tämä mitenkään työn suorittamiseen ja jos, niin miten?
2. Missä ammateissa on tärkeää tietää parisuhdestatus?

Lapset ehkä joissain liikkuvassa ammatissa jotenkin ymmärrän, että voivat olla hidaste.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
17.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei saisi vaikuttaa, mutta jos tulee kuva että vaikuttaa niin voi aivan hyvin valehdella olevansa onnellisessa parisuhteessa, miehelle on tehty vasektomia ja itse on steriloitu ja kotona odottavista lapsista ei mainita mitään.

Vierailija
2/4 |
17.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaisia ei muuten saisi kysellä työhaastattelussa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
17.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaiseen paikkaan ei tarvi mennä, on varaa vaikka veetuilla itsensä ulos haastattelusta. Nimim. kerran kysytty siviilisäätyä, vastasin "oikein", mutta olisihan jo tuosta pitänyt haistaa, että omistajapomo ihme fossiili tyyppi. Sain potkut myöhemmin.

Vierailija
4/4 |
18.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Multa on kysytty teenkö vielä lapsia.