Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Luottamus miehiin mennyt. Exä petti työkaverin kanssa

Vierailija
17.01.2020 |

Ja nykyinen iloitsi kun saa Pekan työparikseen. Hän puhuu paljon miespuolisista työkavereistaan. Mietin kuitenkin mielessäni että entä jos työpariksi tulee joskus nainen. Ennen pidin kaikkea itsestäänselvyytenä. Eihän mies voisi koskaan jättää perhettään. Jätti ja tylysti toisen naisen vuoksi. Nykyään olen kaukaa viisas enkä mene enää naimisiin, asunnonkin otan omiin nimiini. Itse tykkäisin elää loppuelämän kestävässä parisuhteessa, mutta mulla on vahva tunne että tämä nykyinenkin löytää kivan naiskaverin töistä jossain vaiheessa ja olen siis alitajuisesti siihen jo varautunut.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
17.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet sairas, tarvitset ammattiapua. Tai sitten olet luottamatta.

Vierailija
2/10 |
17.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet sairas, tarvitset ammattiapua. Tai sitten olet luottamatta.

Mitä sairasta tuossa on? Fiksua, sanon minä. Teen täysin samoin nykyään. Ja minulle tehtiin samoin. Joten EU tuo mitenkään kovin tavaton kuvio ole...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
17.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edelliselle, mitä sairasta tuossa on. Luotto on mennyt, kyllä se vaikuttaa tulevaisuuteenkin ja uuteen suhteeseen. Yritä kuitenkin ap luottaa mieheen, hänhän ei ole sama henkilö kuin entisesi. Ainahan suhteet voivat särkyä, siihen ei monestikaan voi itse lopulta vaikuttaa jos toinen esimerkiksi pettää. Jos olet vielä rikki asiasta, juttele uudelle miehellesi että sinua on petetty aiemmin ja heijastelet epävarmuutta. Ehkä hän fiksuna miehenä ymmärtää sinua.

Vierailija
4/10 |
17.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nro 2 korjaa:

EU = ei.

😄 autocorrect...

Vierailija
5/10 |
17.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka Pekka?

Vierailija
6/10 |
17.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos oikein iloitsee Pekasta, niin en olisi naisista huolissani. Mutta Pekka...

Vierailija
7/10 |
17.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pojat ovat tappituntumalla "töissä".

Vierailija
8/10 |
17.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sekään mitenkään tavanta ole, että mies alkaa suhteeseen toisen miehen kanssa.

Vierailija
9/10 |
17.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin se oma itsetunto kuntoon ja sitten vasta parisuhteen.

Vierailija
10/10 |
17.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on fiksua järjestää asiansa niin, että jos ero tulisi, kumpikin selviäisi. Mutta muuten, luotan kyllä mieheeni kunnes toisin todistetaan. Siksihän siinä liitossa ollaan, että luotetaan? Ei voi etukäteen tietää kenen parisuhde onnistuu selviytymään karikoiden ylitse onnellisena ja keiden ei. On vain heittäydyttävä, mutta tyhmä ei silti tarvitse olla. Taloudellisesti on äärimmäisen tärkeä turvata elämänsä, jos vaikka ero tulisikin.