Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Imurointi oli vuoden miehen vastuulla, aika karmeet pölypallerot tuli vastaan

Vierailija
17.01.2020 |

Kun jouduin paria huonekalua vähän siirtämään.
Meillä on ääniyliherkkä lapsi, joka ei siedä imurin ääntä. Niinpä ollaan tehty niin, että minä olen ulkoillut lapsen kanssa sillä aikaa kun mies imuroi. Aikaa on ollut runsaasti perusteelliseen imurointiin. En ole kytännyt tai ohjeistanut, olet luottanut, että osaa homman.
Nyt näyttää siltä ettei ole imuroinut mistään takaa tai alta, vaan vain näkyvät paikat. Pakko alkaa ohjeistamaan =(

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
17.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Imurointi on aika yksilökohtaista. Jonkun mielestä pitää päivittäin imuroida, että pysyy paikat siistinä. Toista ei näkyväkään poly haittaa. Itsellä enemmän salliva linja. Kerran viikossa imurointi, mutta jos joku viikko jää välistä niin ei haittaa.

Vierailija
2/6 |
17.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ne pölypallerot sano ku näki sut?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
17.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Imurointi on aika yksilökohtaista. Jonkun mielestä pitää päivittäin imuroida, että pysyy paikat siistinä. Toista ei näkyväkään poly haittaa. Itsellä enemmän salliva linja. Kerran viikossa imurointi, mutta jos joku viikko jää välistä niin ei haittaa.

Mutta tarvitaa pari kertaa vuodessa suursiivous, jos arjessa imuroi huonosti.

Vierailija
4/6 |
17.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä juuri löysin sohvan alta joulukoristeen, jota oon käyttänyt viimeksi jouluna 2018, sen jälkeen en oo siis sieltä imuroinut. Harvoin jaksan siirtää sohvaa, kun se on niin matala, ettei mikään suulake sieltä sovi imuroimaan.

Vierailija
5/6 |
17.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se söi räkäänsä, kun piti imuroida.

Vierailija
6/6 |
17.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Robottikin pystyy hoitamaan nuo näkyvät paikat, mutta just nuo sohva, yöpöydän, lipaston takaa vaatii ihan ihmistä ja vähän vaivaa.