Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millä tuloilla lomamatka 1000-1500 euroa tuntuu ihan kohtuulliselta maksaa?

Vierailija
17.01.2020 |

Katselin etelänmatkoja ja niihin tulee aina yksinmatkaavan lisä, jos haluaa vähääkään jotain ekstraa niin ollaan noissa lukemissa.
Mikä sinusta on kohtuullinen hinta viikon reissusta?

Kommentit (41)

Vierailija
21/41 |
17.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

3000e/kk

Vierailija
22/41 |
17.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri katsoin tietoja. Norwegianilla Gran Canariaan viikoksi helmikuussa 225 euroa. Siellä kaupungissa koko huoneisto noin 50 eurolla yö Airbnb:llä. Eli alle 600 euroa koko matka. Miten voi saada kulumaan 1000 - 1500 euroa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/41 |
17.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juuri katsoin tietoja. Norwegianilla Gran Canariaan viikoksi helmikuussa 225 euroa. Siellä kaupungissa koko huoneisto noin 50 eurolla yö Airbnb:llä. Eli alle 600 euroa koko matka. Miten voi saada kulumaan 1000 - 1500 euroa?

Päästökompensaatioihin?

Vierailija
24/41 |
17.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten matka voi maksaa 1500 €?

Sillähän lentää maailman ympäri.

Vai onko kyseessä joku vammaispalvelu, joissa hoitaja mukana ja matka räätälöity ryhmälle, joka ei kykene huolehtimaan itsestään maailmassa.

Vierailija
25/41 |
17.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No meillä on brutto yhteensä vaimon kans about 10 000/kk. Tonni matkaan ei tunnu missään.

Vierailija
26/41 |
17.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuo ihmiset ostavat matkan valmiina ja heillä on opas huolehtimassa, että tulee syötyä, hampaat pestyä ja pylly pyyhittyä joka päivä.

Lisäksi kaikki kivassa ryhmässä ovat suomenkielisiä, että viisaus varmasti tiivistyy.

Vierailija
27/41 |
17.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon lähdössä lapsen kanssa kahdestaan Kreikkaan pakettimatkalle. Hotelli on all inclusive ja viikon loma maksaa meiltä yhteensä 1300€. Ansiotuloni on 1700€ netto/kk plus lapsilisä&asumistuki yht. 450€/kk. Asun siis lapseni kanssa kaksin.

Ulkomaanmatka on lapselleni hänen elämänsä ensimmäinen ja meidän tarkoitus on "vain" oleilla paljon hotellin ja uimarannan alueella. Emme käy syömässä muualla kuin hotellin all inclusivessa (yhden päivän aiomme pyhittää linja-autoreissuun Haniaan, josta lähdemme pienelle risteilylle ja syömme siellä). Hotellissamme on vesipuisto, jossa lapseni varmasti haluaa olla paljon.

Eli paikan päällä emme käytä hirveästi rahaa. En pidä matkan hintaa liian suurena, koska siihen tosiaan sisältyy myös ruuat ja lapsen kanssa matkatessa on kiva kun pakettiin kuuluu myös suomalaiset oppaat.

Vierailija
28/41 |
17.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nuo ihmiset ostavat matkan valmiina ja heillä on opas huolehtimassa, että tulee syötyä, hampaat pestyä ja pylly pyyhittyä joka päivä.

Lisäksi kaikki kivassa ryhmässä ovat suomenkielisiä, että viisaus varmasti tiivistyy.

Minä näin brittejä valmismatkalla Pattaya:lla, kaikki varmasti yli 80 ikäisiä tarvitsevat apua reissussa, monella vaikeuksia liikkumisessa.

Olen kuullut, että suomesta löytyy ihan keski-ikäisiä ryhmäksi asti samanlaisiin matkoihin, järkyttävää!

Vierailija
29/41 |
17.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä näin brittejä valmismatkalla Pattaya:lla, kaikki varmasti yli 80 ikäisiä tarvitsevat apua reissussa, monella vaikeuksia liikkumisessa.

Olen kuullut, että suomesta löytyy ihan keski-ikäisiä ryhmäksi asti samanlaisiin matkoihin, järkyttävää!

Se on häpeä, suomen passi.

Vierailija
30/41 |
17.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helppo tapa tehdä joka vuosi "ilmainen" lomamatka on erota kirkosta.

http://eroakirkosta.fi/

Vierailija
31/41 |
17.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on häpeä, suomen passi.

Suomen passi on yksi maailman turvallisimmista.

Vierailija
32/41 |
17.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan vaikka matkustamalla kauemmas tai kalliimman lennon kohteeseen kuin Gran Canarialle tai yöpymällä tasokkaammassa paikassa kuin joku Airbnb-luukku. 

Vierailija
33/41 |
17.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matkustan todella harvoin. Sen kerran kun matkustan, en suhteuta matkan hintaa tuloihini, vaan siihen, mitä sillä hinnalla saan. Sitten vain säästän niin kauan, että saan vaaditun summan kasaan. 

Vierailija
34/41 |
17.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bruttotulot noin 11 000 (siis perheen)

Vuodessa matkoihin menee 6000 euroa

Vierailija
35/41 |
17.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos otat valmismatkan, jossa neljän tähden hotelli, jossa kuntosali, ja puolihoito..

Vierailija
36/41 |
17.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Helppo tapa tehdä joka vuosi "ilmainen" lomamatka on erota kirkosta.

http://eroakirkosta.fi/

Kiitos, mutta olen eronnut jo 20-vuotiaana. ap

Vierailija
37/41 |
17.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ensinnäkin minä olen opettaja, enkä voi koskaan lähteä silloin, kun lennot ovat halvimmillaan. Olen aina high seasonilla liikenteessä. Eli katsoin juuri halvatlennot.fi hiihtoloman lennot: laukkuineen 750 e

Toiseksi minulle kelpaa vain viiden tähden hotelli. Olen todella tarkka hotellista, eli jokainen viidenkään tähden hotelli ei kelpaa. Ajatellaan, että tällä kertaa minua onnistaa ja löydän huoneen 150 eurolla.

Viikon loma 1800 e.

Vierailija
38/41 |
17.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis sisältyykö tuohon summaan loman ruuat ym vai vain lennot ja hotelli? 1500e viikon reissusta kaikkinensa on ihan ok, pelkät matkat ja majoitukset yritän yleensä löytää kyllä alle tuon.

Vierailija
39/41 |
17.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ensinnäkin minä olen opettaja, enkä voi koskaan lähteä silloin, kun lennot ovat halvimmillaan. Olen aina high seasonilla liikenteessä. Eli katsoin juuri halvatlennot.fi hiihtoloman lennot: laukkuineen 750 e

Toiseksi minulle kelpaa vain viiden tähden hotelli. Olen todella tarkka hotellista, eli jokainen viidenkään tähden hotelli ei kelpaa. Ajatellaan, että tällä kertaa minua onnistaa ja löydän huoneen 150 eurolla.

Viikon loma 1800 e.

Mikä viiden tähden hotellissa on tärkeää lomalla? ap

Vierailija
40/41 |
17.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Viikon loma 1800 e.

Mikä viiden tähden hotellissa on tärkeää lomalla? ap

Se fiilis. Kun on kerran saanut maistaa luksusta, niin siitä on vaikea luopua.

Tähdet toki kertovat myös palveluiden määrästä, mutta aika usein sisustuksestakin, tai minä etsin tyylikkään hotellin. Ja kaikesta tärkeintä: äänieristetty huone, erittäin hyvä sänky, suihkussa hyvä paine, paksut verhot.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kolme