Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kosmeettinen leikkaus teki minusta onnellisemman - suosittelen kaikille!

Vierailija
17.01.2020 |

Kävin viime vuonna kosmeettisessa, kasvojen alueen leikkauksessa ja tavoitteena oli muuttaa yksi hyvin häiritsevä kasvonpiirteeni normaaliksi. Tämä piirre on rumentanut muuten ihan kaunista minua ihan lapsesta asti ja olen kokenut vuosien koulukiusauksen sen vuoksi, piirre söi itsetuntoani ja tuntui, että uusia ihmisiä tavatessa he tuijottivat sitä kohtaa kasvoissani. Nyt se on korjattu monta kuukautta sitten ja tällä hetkellä parantunut niin, ettei kukaan uskoisi mitään tehdyn. Voisin itkeä onnesta! Kasvoni ovat normaalit! Olen jopa hyvännäköinen! Kukaan ei enää tuijota tavatessa (tähän on muuten ihan turhaa väittää, että tuo olisi ollut vain "omassa päässäni"; tutuksi tulleet ihmiset ovat tunnustaneet että tavatessa tämä piirre kiinnitti heti kovasti huomoita. Olen todella onnellinen ja haluan tällä tuoda esiin sitä, että on ihan ok muokata kasvoissaan tai vartalossaan asiaa, joka itseä häiritsee. Sen ei tarvitse olla kenenkään muun mielestä "ruma" tai häiritsevä jos se häiritsee sinua itseäsi! Minä maksoi monta tuhatta tästä leikkauksesta suomalaisella huippukirurgilla, enkä voisi olla tyytyväisempi! Voin keskittyä muiden seurassa ihan muihin juttuihin, kuin tämän piirteen peittelyyn ja pelkoon siitä, että vaikka baarissa joku törkeä mies tai nainen tulee kännissä vinoilemaan minulle (joo, näinkin on käynyt, ihmiset on törppöjä)..

Halusin vaan jakaa tämän kaikkien kanssa :)

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
17.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa, uskon että tämän kaltaiset leikkaukset todella parantavat mielenterveyttä ja lisäävät hyvinvointia.

Vierailija
2/7 |
17.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa, harmi vain kun monet tuomitsevat jotkut kauneustoimenpiteet ja haukkuvat lopputulosta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
17.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on sama kokemus käänteisenä - sairastuin ulkonäköä rumentavasti ja olen ollut onneton siitä lähtien.

Vierailija
4/7 |
17.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Multa sitä piirrettä yritettiin leikata lapsena 4 kertaa, ei onnistunut.

Vierailija
5/7 |
17.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nenä? Onko suomessa hyviä kirurgeja semmoisiin leikkauksiin?

Kiva kuulla että leikkaus onnistui! Se varmasti helpotti oloa henkisesti.

Vierailija
6/7 |
17.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nenä? Onko suomessa hyviä kirurgeja semmoisiin leikkauksiin?

Kiva kuulla että leikkaus onnistui! Se varmasti helpotti oloa henkisesti.

En ole ap, mutta Suomessa on ainakin kaksi hyvää nenäkirurgia: Tatu Tarkka ja Kaarlo Ståhlberg. Jälkimmäinen teki meganokastani sievän pienen ja kasvoihin sopivan nenun. Suosittelen!

Vierailija
7/7 |
17.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselleni oli pettymys vaikka sinänsä esteettinen tulos on hyvä. Mutta olin odottanut liikaa leikkaukselta, ajatellut että suurin osa elämäni ongelmista johtuisi siitä ulkonäön rumentavasta ja poikkeuksellisesta piirteestä kasvoissani. No, se sitten korjattiin kovalla rahalla, kivulla ja vaivalla, mutta mitkään ongelmistani ei korjaantuneet. Edelleen kukaan mies ei ole minusta kiinnostunut, edelleen tuntuu että minua pidetään outona ja sellaisena jonka kanssa ei haluta olla tekemisissä jne. Olen joutunut tajuamaan, että vaikka se ulkonäön piirre tosiaan oli rumentava, niin perimmäinen ongelmani on että olen luonteena sellainen ettei ihmiset minusta pidä. Keksisivätpä siihenkin jonkun leikkauksen :( 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kuusi