Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi synnyttäminen saa minut hyvään fyysiseen kuntoon? T. Ammattivalittaja

Vierailija
17.01.2020 |

Jaksan kävellä, ei huimaa yhtään, olo on tosi hyvä. Mistä mahtaa johtua?

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
17.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Synnytätkö nyt?

Vierailija
2/24 |
17.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menikö lapsivesi jo?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
17.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Synnytätkö nyt?

En tietenkään synnytä mutta pari lasta olen alakautta synnyttänyt ja aina on ollut sen jälkeen kunto hyvä. Ap

Vierailija
4/24 |
17.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on taas kyllä aivopieru parasta laatua.  

Vierailija
5/24 |
17.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No silloin mua ei huimaa yhtään ja pystyn liikkumaan. Ap

Vierailija
6/24 |
17.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä synnytit yli 30 vuotta sitten, etkö enää muista?

Vierailija
7/24 |
17.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outoa. Onkohan sinulla muuten ylipainoa ja korkea verenpaine? Se voisi selittää tilanteen. Normaalissa tilanteessa äiti on yleensä hieman heikkovointinen synnytyksen jälkeen. Itse meinasin pyörtyä molempien synnytysten jälkeen ja olen siis hoikka.

Vierailija
8/24 |
17.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No silloin mua ei huimaa yhtään ja pystyn liikkumaan. Ap

Sinua ei huimannut ja pystyit liikkumaan silloin 11-12 vuotta sitten, se oli silloin se.  Ja hienoa että niin oli, mutta mitä ihmettä tarkoitat aloittamalla tällaisen järjettömän keskustelun? 

Vierailija
9/24 |
17.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vähän yli 11v sitten viimeksi. Ap

Vierailija
10/24 |
17.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinaatko, että tilanne olisi sama, jos nyt olisit raskaana ja synnyttäisit melkein 47-vuotiaana?

Vierailija
11/24 |
17.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Outoa. Onkohan sinulla muuten ylipainoa ja korkea verenpaine? Se voisi selittää tilanteen. Normaalissa tilanteessa äiti on yleensä hieman heikkovointinen synnytyksen jälkeen. Itse meinasin pyörtyä molempien synnytysten jälkeen ja olen siis hoikka.

Mitä se ylipaino siihen vaikuttaa? Verenpaine on ollut ok. Ap

Vierailija
12/24 |
17.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hormoonit. Naiset on suunniteltu synnyttämään. Synnytttämättömyys sairastuttaa naisen.

Vierailija
13/24 |
17.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meinaatko, että tilanne olisi sama, jos nyt olisit raskaana ja synnyttäisit melkein 47-vuotiaana?

Ei vaan haluaisin tietää, mistä se johtuu, että sen jälkeen olen ollut hyvässä kunnossa. Johtuuko se verenpaineesta, sydämen toiminnasta vai mistä? Ap

Vierailija
14/24 |
17.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tätä minäkin veikkaisin, verenpaineessa jotain häikkää ja synnytyksen aikana menetetty veri laskee tason siedettäväksi tai sitten iveesti annetut nesteet nostaa tilapäisesti paineet normaalimmaksi.

Vierailija
15/24 |
17.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekan synnytyksen yhteydessä oli verenhukkaa ja olo sen vuoksi hutera. Toinen synnytys meni tosi helposti ja olin ihan hyvässä kunnossa sen jälkeen. En nyt mihinkään salille lähtenyt mutta alennusmyynteihin jonkun päivän päästä kyllä .

Vierailija
16/24 |
17.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei vaan haluaisin tietää, mistä se johtuu, että sen jälkeen olen ollut hyvässä kunnossa. Johtuuko se verenpaineesta, sydämen toiminnasta vai mistä? Ap

Please, älä sitten kirjoita mitä sattuu, ellet tarkoituksella halua ärsyttää. 

Vierailija
17/24 |
17.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tätä minäkin veikkaisin, verenpaineessa jotain häikkää ja synnytyksen aikana menetetty veri laskee tason siedettäväksi tai sitten iveesti annetut nesteet nostaa tilapäisesti paineet normaalimmaksi.

Mulla ei ole koskaan ollut tippaa synnytyksissä. Eli alan verenpainetta kyttäämään, kiitos. Ap

Vierailija
18/24 |
17.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Synnytyksen jälkeen endorfiinit ja oksitosiinit lievittävät kipuja. Keskityit vauvaan etkä märinään niin kuin muulloin 24/7.

Vierailija
19/24 |
17.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis kuinka kauan sitä hyvää oloa kesti synnytyksen jälkeen?

Vierailija
20/24 |
17.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä juttu tämä on? Mä olen synnyttänyt vain vähän yli 23v sitten ja yli 11v sitten. Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi viisi