Megsu perseili jälleen!!!
https://www.iltalehti.fi/kuninkaalliset/a/48e3d69a-8721-4a88-99a5-e8e3a…
Kauhea ihminen! Pilaa Kensingtonin herttuattaren syntymäpäivät vetäytymiskohullaan ja sitten kehtaa vielä onnitella! Päivän myöhässä!!!
Kommentit (16)
Säälittää sinun pieni maailmasi.
Megsulle ja Harrylle onnea uuteen elämään, jäätte korppikotkat nuolemaan näppinänne.
Häipyisi nyt sen suoristetun tukkansa kanssa oikeisiin töihin.
Mielummin niin kun postailla monta päivää vanhoja juttuja av:lle:D
Kyllä ihmiset ovat uskomattomia. Luodaan omaan elämään mielikuvitus hovi, jonka osana eletään omaa mielikuvituselämää ja ollaan näiden henkilöiden kanssa niin tuttavallisia, niin kuin ap. kun kutsuu lempinimellä Megsu. Ihan kuin suoraan sadusta.
En ymmärrä tätä kohua Meghanista ja Harrystä, hehän toimivat juuri samalla tavalla kuin muutkin kuningattaren lastenlapset tai heidän puolisonsa. Eihän Annenkaan lapset ole julkisuudessa.
Ja onnittelujen myöhästyminen voi yhtä hyvin johtua aikaerosta, eikös Meghania ole jossakin Kanadassa.
Minusta Meghania kohdellaan kuin aikoinaan Dianaa ja ihan hyvä että muuttavat, muuten hän kokisi Dianan kohtalon.
Nämä Meghan-uutisoinnit ovat mahtavia.
Ennen häitä M leimattiin itsekkääksi koska hän halusi itse valita käyttämänsä korut ja asusteet. Sellainen oli kovin paheksuttavaa.
-Kuinka moni av-mammoista on astellut vihille anopin valitsemissa vaatteissa/koruissa?
Sitten tuli kohu siitä että M haluaa itse valita ruokansa eikä suostunut tiukkoihin ja osin omituisiin ruokarajoituksiin. Hirveän itsekästä jälleen kerran.
-kuinka moni av-mamma noudattaa anopin laatimaa ruokavaliota pilkulleen.
Tämä erokohukin on mielenkiintoinen. Ensin huudettiin että M ei aio osallistua selvittelyihin eikä tapaamisiin, mutta myöhemmin selvisi että hän ei saanut osallistua niihin. Jälleen kerran hirvittävän itsekästä.
Williamille ja Harrylle, kummallekin, on julkisuus ja hovin keskinäiset kiistat ollut vaikeaa. Jos nyt ensin mietitään vaikka sitä mitä kaikkea heidän äitinsä joutui sietämään ja kuinka hänen kuolemastaan tehtiin kammottava julkinen sirkus. Varmasti ihan tervettä irrottautua hovista, jota pyörittää yksi vahvasti narsistisella tavalla käyttäytyvä henkilö jota kaikki muut kumartavat ja ihailevat. Siinä on ihan todellinen hovi, sen kaikessa raadollisuudessaan.
Kuinka monelle itse suosittelisit jäämään kontrolloivan ja hovia pyörittävän anopin lähelle ja sovittamaan elämänsä anopin tahtoon.
Meghanin tapauksessa kyseessä on toki puolison mummo eikä anoppi, mutta valta hänellä on täydellinen ja hovi varmasti kostaa jos ei ole oikealla tavalla toteltu mummon sääntöjä.
Pahinta hallaa Meghanille ei suinkaan ole tehnyt hän itse vaan hänen hirveä, pahansuopainen ja juonitteleva wt-perheensä jonka takia koko hovi hyljeksii uutta tulokasta.
Myöhästyneet synttärionnittelut vain kertovat hänen asemastaan: hän ei kuulu kunnolla kuninkaalliseen perheeseen eikä siksi ole voinut onnitella yksityisesti.
Onko koko Britannia yhtä suurta läheisriippuvaista heimoa, vai mikä juttu tämä oikein on.
Yleensä pidetään terveenä ja normaalina sitä, että lapset muuttavat omilleen ja elävät itsenäistä elämää omien perheidensä kanssa.
Äitinsä helmoihin jääviä petäkammarin poikia ei yleensä ole arvostettu hirveän paljon. Se, että sillä äidillä on paljon rahaa ja valtaa ei tee perusasetelmasta yhtään terveempää. Se antaa vaan komeammat puitteet sinne peräkammariin, jossa ollaan täydellisesti äidin vallan alla.
Vierailija kirjoitti:
Ennen häitä M leimattiin itsekkääksi koska hän halusi itse valita käyttämänsä korut ja asusteet. Sellainen oli kovin paheksuttavaa.
-Kuinka moni av-mammoista on astellut vihille anopin valitsemissa vaatteissa/koruissa?Sitten tuli kohu siitä että M haluaa itse valita ruokansa eikä suostunut tiukkoihin ja osin omituisiin ruokarajoituksiin. Hirveän itsekästä jälleen kerran.
-kuinka moni av-mamma noudattaa anopin laatimaa ruokavaliota pilkulleen.Tämä erokohukin on mielenkiintoinen. Ensin huudettiin että M ei aio osallistua selvittelyihin eikä tapaamisiin, mutta myöhemmin selvisi että hän ei saanut osallistua niihin. Jälleen kerran hirvittävän itsekästä.
Williamille ja Harrylle, kummallekin, on julkisuus ja hovin keskinäiset kiistat ollut vaikeaa. Jos nyt ensin mietitään vaikka sitä mitä kaikkea heidän äitinsä joutui sietämään ja kuinka hänen kuolemastaan tehtiin kammottava julkinen sirkus. Varmasti ihan tervettä irrottautua hovista, jota pyörittää yksi vahvasti narsistisella tavalla käyttäytyvä henkilö jota kaikki muut kumartavat ja ihailevat. Siinä on ihan todellinen hovi, sen kaikessa raadollisuudessaan.
Kuinka monelle itse suosittelisit jäämään kontrolloivan ja hovia pyörittävän anopin lähelle ja sovittamaan elämänsä anopin tahtoon.
Meghanin tapauksessa kyseessä on toki puolison mummo eikä anoppi, mutta valta hänellä on täydellinen ja hovi varmasti kostaa jos ei ole oikealla tavalla toteltu mummon sääntöjä.
Tässä Meghanin tapauksessa näemme oikein malliesimerkin siitä miten käy jos ison N:n hovi hyökkää uhrinsa kimppuun.
Vaikka Meghan on paennut toiseen maahan, jatkuu hänen laajamittainen mustamaalaaminen ja kiusaaminen.
Toivottavasti saavat elää rauhassa Kanadassa.
Se somen viesti, missä oli joku goodbye-biisi yms. oli aika lapsellinen ja toisaalta ylimielinen tempaus.
Toivottavasti Harrysta ei tule alkoholista.
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti saavat elää rauhassa Kanadassa.
Kanada parka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-Kuinka moni av-mammoista on astellut vihille anopin valitsemissa vaatteissa/koruissa?Sitten tuli kohu siitä että M haluaa itse valita ruokansa eikä suostunut tiukkoihin ja osin omituisiin ruokarajoituksiin. Hirveän itsekästä jälleen kerran.
-kuinka moni av-mamma noudattaa anopin laatimaa ruokavaliota pilkulleen.Tämä erokohukin on mielenkiintoinen. Ensin huudettiin että M ei aio osallistua selvittelyihin eikä tapaamisiin, mutta myöhemmin selvisi että hän ei saanut osallistua niihin. Jälleen kerran hirvittävän itsekästä.
Meghanin tapauksessa kyseessä on toki puolison mummo eikä anoppi, mutta valta hänellä on täydellinen ja hovi varmasti kostaa jos ei ole oikealla tavalla toteltu mummon sääntöjä.Tässä Meghanin tapauksessa näemme oikein malliesimerkin siitä miten käy jos ison N:n hovi hyökkää uhrinsa kimppuun.
Vaikka Meghan on paennut toiseen maahan, jatkuu hänen laajamittainen mustamaalaaminen ja kiusaaminen.
Niin narsuhan on aina itse uhri 😂
Kun ihminen ei osaa käyttäytyä niin se ei osaa. Tää oli kyllä jo vanha juttu.