Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kannattaako tinderissä välillä odottaa että toinen aloittaa

Vierailija
16.01.2020 |

Miten on, tykittääkö kysymyksiä ja maailman ihmettelyä viestein vai odotella, että toinen aloittaa juttelun? Tässä tapauksessa vastaus kysymyksiin kyllä tulee nopeasti vaan onko toinen sitten kuitenkaan kiinnostunut jos ei se itse ole aloitteellinen.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
16.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikinä ei kannata tehdä aloitetta.

Vierailija
2/5 |
16.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloite on jo siis tehty toimestani, mutta vastapuoli ei lähettele viestejä ennen kuin itse kysyn jotain. Eikä juurikaan laita vastakysymyksiä. Eipä siinä voin kyllä olla aloitteellinen, mutta mietin että olenko enemmän riippakivenä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
16.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en koskaan aloita keskustelua ja parhaana viikkona 3 treffit, hiljaisempana vaan 1. Joskus kiireiden takia treffitöntä.

Ihan hauskan takia siellä olen ja riittävästi samanmielisiä. Tosin en ole ns. kestonaama, vasta reilun kuukauden siellä ollut.

Vierailija
4/5 |
16.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole Tinderissä, mutta mitä iloa semmoisesta kyselemisestä on? Sopisin treffit ja jos senkin jälkeen molempia kiinnostaa, vois alkaa tutustua paremmin.

Vierailija
5/5 |
16.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole Tinderissä, mutta mitä iloa semmoisesta kyselemisestä on? Sopisin treffit ja jos senkin jälkeen molempia kiinnostaa, vois alkaa tutustua paremmin.

Kai se ajankulua on. Voittaa palstalla kirjoittelun?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä viisi