Mikä minua vaivaa?
En tiedä mikä minulla on, en sanoisi masennukseksi koska pystyn tekemään normaalisti töitä. En vain tunne yhtään mitään muuta kuin raivoa. Jostain syystä reagoin vastoinkäymisiin kiihtymällä, en pysty rauhoittamaan aina itseäni. Olen jotenkin aina niin herkillä ja suutun helposti. Ihan nolottaa kun lapseni joutuu aina näkemään minut tällaisena kun vauhkoonnun ties mistä syystä ja alan saarnaamaan.
Ilmiselvästi minun pitäisi ottaa rennommin, mutten voi. Töissä teen hommia tukka putkella ja sama jatkuu kotona, rentoutua ei voi. Samalla mikään ei tunnu miltään... voi olla että odotan mieheltänikin jotain ja jos hän ei täytä odotuksiani, petyn ja sisäinen myrsky vain nousee. Oravanpyörä, joka ei pysähdy.
Jos ottaisin lunkimmin tulee tunne ettei mikään ole käsissäni ja hallinnassani. Vihaan itseäni tällaisena, mutta ylivireystila tekee kireäksi ja levottomaksi. Pelkään kokoajan että kaikki menee pieleen, joka sitten toteutuukin kun olen ihan kestämätön... manaan, vaadin, komentelen. En ole kyllä kiltti itsellenikään. Mitä teen?
pakkohoitoon hullujenhuoneelle ja lapsi huostaanottoon.