Oletko väsynyt tähän vuodenaikaan?
Kommentit (12)
Minusta tuntuu että olen todella väsynyt. En tiedä milloin helpottaa.
Huono ruokavalio voi myös väsyttää
Tänään oli kyllä ulkona aika huhtikuinen tunnelma.
Olin itse vastikään 3 viikkoa Pohjois-Suomessa ja siellä oli paljon kivemman näköistä. Valkoista lunta joka puolella.
Olen jotenkin sopeutunut. Harmittaa kun ei voi ulkoilla mukavasti lasten kanssa.
Joo, mutta nyt alkaa jo helpottaa kun valo lisääntyy. Marraskuu ja joulukuun alku on ne pahimmat minulle, jos on oikein harmaa vuosi niin tuntuu ettei mikään unimäärä riitä, mitään ei jaksa eikä ole kunnolla virkeä pariin kuukauteen. Aion hankkia kirkasvalolampun ensi syksynä tai aiemmin jos jossain alessa vaikka tulee vastaan.
Yllättävää kyllä en. Tosin olin joulun aikaan kaksi viikkoa auringossa. Mutta nyt olen asennoitunut niin että tammi-helmikuun lepään, nukun, syön terveellissti, pidän itsestäni huolta muutenkin. En vaadi liikoja vaan otan rauhallisesti ja teen niitä asioita joista nautin (luen, ulkoilen metsässä, katson sarjoja). Sitten maaliskuussa on pari reissua ja huhtikuussa kevät alkaakin jo tulla.
Olen väsynyt siihen, että on liukasta ja ruman näköistä. Erityisesti tuohon liukkauteen.
Olen ollut yllättävän pirteä, mikä johtunee pakkasen ja lumen puutteesta. Kun ei ole kylmä, eikä liukasta, olen voinut ulkoilla enemmän - kylmä pahentaa krooniseen sairauteen liittyviä kipuja, ja huono tasapaino hankaloittaa liukkaalla kävelyä. Sade ja pimeys ei ole koskaan haitanneet. Viime talvi, ja edellinenkin, oli mun mielestä kamalia, kun oli lunta tolkuttomasti joka paikassa. Ja kohta on kevät, tulee valoa ja värejä ja ihana kevään tuoksu (en puhu nyt koiranpaskasta ;) ). Pelkään vaan, että lunta vielä tulee, kun ollaan vasta tammikuun puolivälissä...
Olen , helmikuussa piristyn kun aurinko paistaa.