Onkohan hän kuollut
Kommentit (26)
Kaksi tuntia sitte kuitenki vastannu kommentteihin ig ssä
Hänellä on privaatti-insta jonne pääsee vaan kivat ihmiset.
Vierailija kirjoitti:
Ostamalla saa kivoja ihmisiä.
Vierailija kirjoitti:
Harmittaako?
Vierailija kirjoitti:
Aika ymmärrettävää, ettei viimeisinä päivinään jaksa enää v.ttuilijoita.
Isä otti lomaa tän viikon ja on hänen kanssaan
Siihen yksityiseen instaan (jota kritisoitte maksun takia) tuntuu olevan edelleen paljon halukkaita jonossa. Kaveri hoitaa seuraamispyynnöt oman työnsä ohessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harmittaako?
Ei, miksi se mua harmittais? Hienoa, ettei kiusaajat ole mukana.
Vierailija kirjoitti:
Siihen yksityiseen instaan (jota kritisoitte maksun takia) tuntuu olevan edelleen paljon halukkaita jonossa. Kaveri hoitaa seuraamispyynnöt oman työnsä ohessa.
Tuon liittymishäslingin takia en jaksa liittyä vaikka ottaa päähän kun olen niin pitkään seurannut. Kyllä sitä rupee ihmisen asiat kiinnostamaan väistämättä kun hän on niistä niin avoimesti puhunut. En kaipaa kamalia yksityiskohtia mutta silti tuntuu kurjalta kun ei kuulu mitään eikä tiedä yhtään miten toinen voi. Olis kiva jos hän tai joku muu laittaisi jonkun tiedotteen vielä instaan mitä meinaa. Tyyliin ei jaksa enää instaa päivittää ja aikoo vietyä loppuajat perheen parissa. Niin ei tarvis enää turhaan odotella kuulumisia.
No ainakin seiska on siellä ja maikkari niin pääsevät raportoimaan
Mitä olen tavallisen instan kommmentteja lukenut niin toivottavasti ne pahimmat kirjoittajat ei pääse siihen yksityiseen haukkumaan
Miks täällä saa olla pitkä ketju Jonna Serttilästä, joka on täysin yksityishenkilö.
J:L on julkkis, ainakin luulee olevansa, mutta joka ketju suhahtaa v*ttuun!
Vierailija kirjoitti:
Mitä olen tavallisen instan kommmentteja lukenut niin toivottavasti ne pahimmat kirjoittajat ei pääse siihen yksityiseen haukkumaan
Silkkaa ylistystähän siellä näyttää olevan. Jos joku erehtyy kysymään jotain tai hui kauheaa epäilemään, saa semmoisen kakkapalautteen jotta.
Fyffen keruu siis jatkuu maksetulla installa. Ei tolle nyt mitään kukaan mahda?
Taitaa olla.