Kirjoita jotain koulussa oppimallasi pakkoruotsilla
Aloitan:
Klofton, besta tittare ok baskakokkare!
De va alt föri kvel. Kunat o soov got.
Kommentit (281)
Vierailija kirjoitti:
Varför är du så svart on fingrarna?
Heja grabbar, friskt humör, det är det som susen gör!
Ruotsi 10 ja L. Ikinä en ole tarvinnut ruotsia mihinkään.
Autocorrectkaan ei puhu ruotsia. Korjattu.
Vierailija kirjoitti:
Mä luulin aina kakarana että se uutistenlukija sanoi "Flåfton!"
Luffe kom hit. Jag bor i Tallkulla.
Ska jag pumpa din rumpa?
Yks mun ruotsalainen naiskollega kertoi aikoinaan ysärillä vieraillessani Tukholmassa hänen duunipaikallaan osaavansa myös suomea yhden lauseen. Se meni näin "Yksi nussii, kaksi pitää kiinni". Jotkut hänen suomea osaavat tutut oli kuulemma opettaneet.
Se sanoi gofton. Frontaagtilltaag.
Pestan pasasseerare, vi anlender on en stund till Uuleopori.
Hur smör du?
Joka tilanteessa viime kädessä selviää sanomalla joko Förstoor inte tai Jaa kan inte taala svenska.
Jag har många möblar i mitt rum.
Mitään takeita ei ole että olisi oikein
Jag ska knulla med potatis, men var harit du sägar om de små lyckorna, om var så precis när afton i min skog.
Farför är du så svart om fingrarna? Olen odottanut 40 vuotta että pääsen tätä jossakin käyttämään
Jag tycker att EU:s Elvytyspaketti är ett jävlans uppfattningen. Jag hatar den! Hoppas att den går sönder och dåligt!
Vierailija kirjoitti:
Onko osaamattomuus joku diivailun aihe?
Miksi tässä pitäisi olla jotenkin osaamaton?
I nuläge är jag ganska arg för den här politiken om språket. Varför är det så jävla svårt att förstå att om man inte användar språket, kan man det inte. Är det inte viktigaste att man förstår även on man inte pratar. Kan inte alla använda sitt eget modersmål i diskussion.
Ps. Ruotsi ei ole vaikeaa, kun on aloittanut kielten opiskelun saksalla. Englannin taas oppii apinakin myöhemminkin.
Vierailija kirjoitti:
I nuläge är jag ganska arg för den här politiken om språket. Varför är det så jävla svårt att förstå att om man inte användar språket, kan man det inte. Är det inte viktigaste att man förstår även on man inte pratar. Kan inte alla använda sitt eget modersmål i diskussion.
Ps. Ruotsi ei ole vaikeaa, kun on aloittanut kielten opiskelun saksalla. Englannin taas oppii apinakin myöhemminkin.
Ruotsia taas apinat oppivat parhaiten.
Varför är du så svart on fingarna?
Heja grabbar, friskt humör, det är det som susen gör!
Ruotsi 10 ja L. Ikinä en ole tarvinnut ruotsia mihinkään.