Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Näytän muuten nuorelta mut valtavat silmärypyt paljastavat ikäni. Ei ihan niin nuori enää. Ikää 43 vuotta.

Vierailija
16.01.2020 |

Voi minua.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
16.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet Mari?

Vierailija
2/14 |
16.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

niitä sanotaan vuosirenkaiksi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
16.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

samalla tiellä

Vierailija
4/14 |
16.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käyttänyt aurinkolaseja ja välttänyt silmärypyt. Ikää vajaa 50 vee.

Vierailija
5/14 |
16.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten on mahdollista näyttää nuorelta, jos silmäkulmat on ryppyiset kuin mummolla?

Vierailija
6/14 |
16.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla näkyy vain hymyillessä rypyt :D

Vierailija
7/14 |
16.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen käyttänyt aurinkolaseja ja välttänyt silmärypyt. Ikää vajaa 50 vee.

Minäkin olen vajaa 50v 🤪

Vierailija
8/14 |
16.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ethän sinä sitten näytä nuorelta. 

Vai mitä mieltä olet: "minä näytän muuten tosi hoikalta mutta vyötärönympärys on metrin"

"minä näytän muuten nigerialaiselta mutta ihoni on vaalea"

Aika sopeutua. Jokainen vanhenee. Todennäköisesti et huomaa hienovaraisempia ikääntymisen merkkejä, mutta muut huomaavat ne kyllä. Jokainen +30v mamma av:llä on vakuuttunut siitä että näyttää väh 10v nuoremmalta, mutta oikeassa elämässä melkein kaikki näyttävät ihan ikäisiltään. Nelikymppisellä on yleensä sekä vanhemman että nuorehkon ihmisen piirteitä. Totuus on siinä keskellä, kuten keski-ikäkin on eliniänodotteen keskivaiheilla.

Vierailija
9/14 |
16.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

nosto

Vierailija
10/14 |
16.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei pahemmin silmäryppyjä tai muita ryppyjä, mutta kasvot alkavat valahtaa. Se on paha. Mietin tänäänkin, mitä tehdä sitten kun tilanne sietämätön. Jotain pistoshoitoja varmaan, vaikka rahatilanne ei hyvä. Pitää säästää. Kasvojenkohotus olisi tehokkaampi, mutta leikkauksen riskit pelottavat.

Viiteenkymppiin on vielä matkaa. Mietin lisääkö sekin kasvojen valahtamista, kun lihoin paljon. Sitten laihdutin, ja nyt lihoin taas.

Vierailija
11/14 |
16.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mikä siinä on paha, että ihmiset näkevät ikäsi? Jos näyttäisit 20 vuotta vanhemmalta kuin olet, sitten ymmärtäisin mielipahan.

Vierailija
12/14 |
16.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä vikaa rypyissä on? Ei mitään. Itse olen 66v eikä ryppyjä, tuntuu aika oudolta, ehkä geeneissä, ehkä ei. Äitini oli myös "baby-face" samoin lapseni näyttää olevan, vaikka lähenee hänkin kohta viittäkymppiä.

Jokainen on sen näköinen kun on, en ymmärrä tällaistä ikuisen nuoruuden ihannointia. Kaikella on aikansa.

Terveet elämäntavat, kaikkea kohtuudella, mutta tupakalle ehdonton ei.

Vierailija
13/14 |
16.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on myös  silmänympärykset kuin kauttaaltaan rytistettyä pergamenttia. Se on hassu kontrasti sille, että muualla kasvoissa ei ryppyjä juurikaan ole. Mutta eipä tämä niin haittaa, ei sitä tässä iässä enää kauneimmillaan kukaan ole muutenkaan. - 45 v

Vierailija
14/14 |
16.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi kumppanin pitää olla liki samanikäinen. On armollisempaa vanhentua liki samaan tahtiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan viisi