Mies sanoi lapsen kaverin äidistä "olipa se *Mirka kivan siro ja pieni" itse olen pitkä ja leveäharteinen
Tuntuu pahalta kun en pituudelleni ja hartioilleni mitään mahda.
Kommentit (15)
Eli ihastui. Tuollainen mies on riski. Ulkonäkökeskeinen ja vaikuttuu voimakkaasti naisten kehoista.
Se nussii sitä pientä siroa... Vähintään ajatuksissaan kun on kömpinyt sun päälles.
JSS
Sano sinä että naapurin Pertsalla on sitten hyvä kroppa!
Tai sitten sinä valehtelet eikä näin oikeasti tapahtunut.
Vierailija kirjoitti:
Eli ihastui. Tuollainen mies on riski. Ulkonäkökeskeinen ja vaikuttuu voimakkaasti naisten kehoista.
Olen mies, joka vaikuttuu voimakkaasti naiskauneudesta. Vaimoani en silti vaihda mihinkään kivan näköiseen vastaantulijaan.
Jätä se, ei kenenkään tarvitse tuollaista kestää.
Mä olen kans pitkä nainen enkä mikään keijukainen vaikka hoikka olenkin. Tuntuihan se paskalta kun exä vihjaili siitä negatiivisesti. Ihasteli erästä pienikokoista naista jolla oli vielä niin söpö pallomaha (oli raskaana). Ja mun kanssa ei lapsia halunnut.. hyvä niin!!
Olis kiva, jos täällä olisi useammin aloituksia ihanista miehistä. Tän palstan perusteella Suomi on täynnä kusipäitä.
Mies sanoi sitä ja mies sanoi tätä.... kuka jaksaa näitä trolleja vääntää?
Surkea provo: pitkät vastaan lyhyet taas. Se kumpien kannalta kehutaan riippuu provon aloittajasta!
Tänä iltana vietän ihanan illan ja yön Ap:n miehen kanssa. T: Mirka
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen mies, joka vaikuttuu voimakkaasti naiskauneudesta. Vaimoani en silti vaihda mihinkään kivan näköiseen vastaantulijaan.
Eihän se vaihtamista oo, jos välillä vähän nusasee.
Jätä se sika ka. Mitä näitä sen enempää märehtimään.