Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rakastuin vasta tokalla kerralla

Vierailija
15.01.2020 |

Seurustelin vähän päälle 20v naisennkanssa pari vuotta. Hän oli (omien sanojensa mukaan) rakastunut, minä En. Välitön kyllä, mutta suuria tunteita ei ollut. Jätin hänet ja hän oli siitä aika rikki. Erosin vuosi sitten suhteesta jossa oli 6v. Hänet tapasin pari vuotta exän jälkeen.
Tapasin tämän ekan exän loppu kesästä uudelleen ja aloimme juttelemaan. Olemme viettäneet paljon aikaa ja tajusin joulun alla että olen rakastunut. Miten näin voi käydä? Huoliikohan hän minua enää?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
15.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin itse siis 22v silloin. Aloittaja

Vierailija
2/10 |
16.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokemuksia?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
16.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, ihmeellinen elämä.

Vierailija
4/10 |
16.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monesti onnen huomaa vasta kun sen on menettänyt. Toivottavasti teille tulee onnellinen tarina jatkossa. 

Vierailija
5/10 |
16.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monesti onnen huomaa vasta kun sen on menettänyt. Toivottavasti teille tulee onnellinen tarina jatkossa. 

En kokenut aiemmin, että olisin menettänyt onnen ekan kerran jälkeen. Nyt tunteet ovat selvästi voimakkaat, sellaisia ne eivät olleet aiemmin. Miten voisin lähestyä naista asiassa?

Ottaisitteko takaisin nuoruuden poikaystävän vuosia myöhemmin? Mitä minun pitäisi sanoa/tehdä?

Vierailija
6/10 |
16.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En kokenut aiemmin, että olisin menettänyt onnen ekan kerran jälkeen. Nyt tunteet ovat selvästi voimakkaat, sellaisia ne eivät olleet aiemmin. Miten voisin lähestyä naista asiassa?

Ottaisitteko takaisin nuoruuden poikaystävän vuosia myöhemmin? Mitä minun pitäisi sanoa/tehdä?

Voitko kertoa suoraan niikuin kerroit meille?

Nainen saattaa olla muutoin uskossa että haluat vain petipuuhiin.  Epämäärinen vihjailu on vaivaannuttavaa. 

Vierailija
7/10 |
16.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nainen saattaa olla muutoin uskossa että haluat vain petipuuhiin.  Epämäärinen vihjailu on vaivaannuttavaa. 

Suoraan asiaan meneminen varmaan olisi se viisain tapa toimia. Jotenkin vaan tuntuu, että haluaisi kuulla rohkaisuja. Että jollain muulla on käynyt samoin ja miten asiat menneet. Aloittaja

Vierailija
8/10 |
16.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosto

Vierailija
9/10 |
16.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ottaisin, jos olisin vapaa. Ja arvostan sitä, että tuo entinen poikaystävä puhui mulle asiasta rehellisesti ja suoraan.

Vierailija
10/10 |
16.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannatan tätä, mahdollisimman suoraan kerrot fiiliksistäsi. Sitten nainen saa päättää huoliiko enää vai ei. Jos on mennyt kovinkin pahasti rikki aiemmin, kannattaa varautua jälkimmäiseen vaihtoehtoon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi yksi