Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä teen

Vierailija
15.01.2020 |

Mies oli ihastunut jokin aika sitten. Mitään ei tapahtunut ja tunne oli vain mieheni puolelta. Nainen muutti pois ja asia jäi siihen kun mies laittoi viimeiseksi hali viestin kun oli ollut niin ihana työkaveri. Nyt näin naisen insta-tilin ja ymmärrän kyllä miksi mies ihastui. Todella kaunis ja naisellinen kaunotar vaikka mies valtaisella alalla onkin. Se oli isku vasten kasvoja. Koen valtavaa huononmuutta ja olen aivan varma että mies olisi lähtenyt toisen matkaan jos tunne olisi ollut molemmin puoleinen ja mies olisi uskaltanut sen naiselle kertoa. En myöskään luota että mies minua rakastaa niin paljon ettei lähtisi jonkun toisen matkaan joa parempaa saisi. Mies on ollut ihana ja tästä naisesta on jo kohta puolivuotta mutta minä en pääse luottamuspulasta ja omasta epävarmuudesta eroon. Auttakaa joku jolla samoja kokemuksia. Mitä teen?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
15.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en päässyt yli mieheni ihastunisesta palavasti toiseen. Lopulta lähdin.

Vierailija
2/7 |
15.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka tämä mies on? Naapuri, tykaveri, talkkari?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
15.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka tämä mies on? Naapuri, tykaveri, talkkari?

Mitä ihmettä? Aviomieheni.

Ap

Vierailija
4/7 |
15.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka usein tyypillisesti otat mieheltäsi suihin nielaisun kera ilman vastapalveluksia? Olennainen tieto sen kannalta toistuuko tilanne uudelleen.

Vierailija
5/7 |
15.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikein ymmärrä, miten tilanne olisi erilainen, jos nainen olisi ollut vähemmän upea ulkonäöltään. Mieshän oli joka tapauksessa yhtä ihastunut. Kaikki jossittelut siitä, olisiko mies lähtenyt jos olisi tullut huolituksi, menevät ihan samalla lailla. Ja lopputuloskin on sama.

Vierailija
6/7 |
15.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En oikein ymmärrä, miten tilanne olisi erilainen, jos nainen olisi ollut vähemmän upea ulkonäöltään. Mieshän oli joka tapauksessa yhtä ihastunut. Kaikki jossittelut siitä, olisiko mies lähtenyt jos olisi tullut huolituksi, menevät ihan samalla lailla. Ja lopputuloskin on sama.

No tämä se ongelma onkin. Koen itseni nykyään kamalaksi ja en luota mieheni rakkauteen minua kohtaan vaikka kohteleekin todella hyvin. Epäilen kokoajan. Asioista ei puhuta jiten nämä pyörivät vain omassa päässäni..voiko toinen oikeasti rakastaa jos ihastuessaan alkaa viestitellä niitä näitä toiselle naiselle vaikka muuten ei ole mikään sosiaalinen. Ja lähettää hali viestejä kun toinen lähtee..

Ap

Vierailija
7/7 |
15.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähde ennen ko katkeroidut

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kahdeksan