Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Koodari! Millä hinnalla suostuisit tekemään alkeistason ohjelmointitehtävät puolestani?

Vierailija
15.01.2020 |

Ja kyllä, tiedän ettei niin oikeasti saa tehdä. Kyseessä on yliopiston verkkokurssi.

Kommentit (42)

Vierailija
41/42 |
15.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vilpin tekijät eivät ymmärrä omaa parastaan. He eivät käsitä myöskään sitä, että voivat omalla typeryydellään aiheuttaa harmia myös niille, jotka ymmärtävät, miksi niitä kurssitehtäviä tehdään. Koulu voi laittaa hanat kiinni, eikä hyväksy enää keneltäkään Mooceja. Pitää taas huomenna ottaa tämä kollegojen kanssa pöydälle. Terveisin ope

Joo, opetan ohjelmointia eräässä toisessa yliopistossa. Arvatkaa kaksi kertaa, miksi minun kurssini suoritusta ei voi korvata HY:n MOOC-kurssin suorituksella.

Toinen ope

Vierailija
42/42 |
15.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme jeesustelua vilpistä ja muusta, aikuisten ihmisten opinnoissa. Lapsille ymmärrän, että on hyvä että joku katsoo perään että oikeasti ne asiat opiskellaan itse, mutta aikuinen ihminen itse ottaa riskinsä ja kantaa seuraukset Ei siinä tarvitse valvojia olla välissä.

On myös niin että tietojenkäsittelyopissa muutenkin se mitä yliopistolla oppi oli pääosin lähinnä haitaksi työn teossa, siitä piti pois oppia. Vaikka Javaa (joka on jo kovaa vauhtia menossa pois muodista) vielä käytetäänkin niin käytännössä kukaan ei tee enää sellaisella olioparadigmalla, mitä yliopistot vieläkin opettaa, saati jollain design pattern lähtöisellä sekoilusuunnittelulla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kuusi