Uskallanko otta au pairiksi tällaisen:
Kaunis, 10 vuotta mua nuorempi jolla on justiin samat harrastukset kuin miehelläni.
Itse en pätkääkään välitä noista asioista, meillä ei ole miehen kanssa mitään yhteisiä harrastuksia. Ei olla hoidettu parisuhdetta vuosikausiin, seksiäkään ei ole ollut pariin vuoteen. Mä olen ollut masentunut enkä ole jaksanut hoitaa kunnolla edes kotia ja lapsia itsestäni nyt puhumattakaan, kerran viikossa suihkuun on jo hyvä saavutus.
En mä silti halua lahjoittaa miestäni työsuhde-etuna au pairille. Mutta lahjoitanko jos otan tuollaisen?
Kommentit (7)
tuo harrastusjuttu on paha. Koska miehelle on hyvin tärkeää yhteiset harrastukset (kuuluu hmnky:n avioliittoleirin opetuksiin).
Jos au pair aiheuttaa stressiä, eikä pelkästään auta kokonaistilanteessa, ei kannata ottaa sellaista.
Tuskimpa se aupair on tulossa teille vamppaamaan miestäsi. Miehesi ehkä innostuu, mutta tyttö tuskinpa..
Kannattaisikohan alkaa huoltaa parisuhdetta tai se kariutuu ihan ilman aupaireitakin.
Osaa olla tosi viehättäväkin ja lumota ihmiset tavalla jota itse ihmettelen... täällä kotona kun on enemmänkin äksy kaikesta huomautteleva ärripurri. Muhun harvemmin enää osuu, mutta pojat pelkää ja inhoaa isäänsä. Kahdelle tytöllemme sen sijaan on kiva isä, tosin enimmäkseen poissaoleva.
ap
menin uuteen työhön, olen urheilullinen, kaunis, nuori..kaikki työpaikan naimisissa olevat ukot on lääpällään muhun ja itse olen kiusaantunut...