Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olisi aivan järjetöntä lisääntyä..

Vierailija
15.01.2020 |

29v, jatkuva epävarmuus työelämässä, krooninen uupumus, alkavia kulumia/nivelrikko joka paikassa, elämä on muuten vain aivan järjettömän raskas, pelottava ja julma.

Olisi täysin vastuutonta saada lapsia. Yhteiskunta ja elämä ovat liian vaikeita ja monimutkaisia, kaikki energiat menevät selviytymiseen.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
16.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
2/6 |
16.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
16.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mikään pakko jos siltä tuntuu.

Vierailija
4/6 |
16.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihminen, kuten jokainen luojan luoma, on tarkoitettu lisääntymään. Lisääntymisen "vaatimus" on geneettisessä koodistossamme.

Jos ei halua lisääntyä, on jossain jokin vialla.

Vierailija
5/6 |
16.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi näin!

Minä olen 30v, toistakymmentä vuotta yhdessä puolison kanssa, on talo ja kaikkea, kiva kiva. Mutta lapsia ei ole ja hyvä niin. Olen kroonisesti masentunut, en jaksa mitään enkä varmaan koskaan pääse työelämään. Oma tulevaisuus ei näytä kovin kummoiselta ja tällaiseen maailmaan en ketään haluaisi tuodakaan, se olisi mielestäni järjetöntä ja vastuutonta.

Onneksi ei ole lapsen verran enemmän vastuuta, huolta ja huolehdittavaa. Onneksi lapsia ei vaan ilmesty tyhjästä.

Vierailija
6/6 |
16.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onneksi näin!

Minä olen 30v, toistakymmentä vuotta yhdessä puolison kanssa, on talo ja kaikkea, kiva kiva. Mutta lapsia ei ole ja hyvä niin. Olen kroonisesti masentunut, en jaksa mitään enkä varmaan koskaan pääse työelämään. Oma tulevaisuus ei näytä kovin kummoiselta ja tällaiseen maailmaan en ketään haluaisi tuodakaan, se olisi mielestäni järjetöntä ja vastuutonta.

Onneksi ei ole lapsen verran enemmän vastuuta, huolta ja huolehdittavaa. Onneksi lapsia ei vaan ilmesty tyhjästä.

Olet laiska ja vain itseesi keskittynyt loisija.

Miten olisit pärjännyt silloin, kun vesi kannettiin sisälle, pyykit pestiin talvella avannossa ja asunto lämmitettiin puilla.

Nyt ollaan masentuneita ja kuin löysiä paskoja. Ei minkäänlaista sisäistä voimaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kuusi