Vinkkejä ikävän asiakassuhteen irtisanomiseen
Minulla on vuosia vanha asiakassuhde, joka on viime aikoina alkanut ahdistamaan. Teen työtä hänen kotonaan ja asiakas on todella vaativa. Olen antanut mennä toisesta korvasta ulos koska tiedän tekeväni työni hyvin. Se on vain joka kerta sellaista pientä huomauttelua, käskyttämistä ja joudun kuuntelemaan hänen tarinoitaan, jolloin olen aina myöhässä seuraavasta kohteesta. Hän on aika ilkeä luonteeltaan mutta työt on sujuneet ihan hyvin kun teen mitä käskee. Nyt alkaa olla mitta täynnä ja saan rahaa muualta helpommalla. Kaipaisin vain vinkkejä miten voisin fiksusti irtisanoa suhteemme? Ajattelin vain soittaa ha ilmoittaa ettei tämä toimi enää. Tiedän että hän tulee luuria pitkin ja mitä hän voi aiheuttaa yritykseni maineelle juoruakka kun on.
Kommentit (4)
Vetoa terveystilanteen, tai omaishoitoon. Joku sukulainen niin huonossa kunnossa että joudut vähentämään töitä jotta saat häntä autettua arjessa.
Ajattele ainakin, että olet tuollaisen ihmisen yläpuolella, jonka elonpiiri on varmaan kapea ja hallinnantunne tulee siitä, että kun saa komennella ihmistä, joka hetkellisesti on käymässä. Ei kateeksi käy.
Tsemppiä joka tapauksessa.
Sanot, että sinulla on niin paljon töitä toisella alueella, että lopettelet parhaillaan tällä alueella käymisen. Annat hänelle jonkin yhteystiedon, kilpailijasi yhteystiedot, että hänen on helppo vaihtaa:)
Sanot, että sulla on niin paljon töitä, että niitä on pakko karsia.