Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vinkkejä ikävän asiakassuhteen irtisanomiseen

Vierailija
15.01.2020 |

Minulla on vuosia vanha asiakassuhde, joka on viime aikoina alkanut ahdistamaan. Teen työtä hänen kotonaan ja asiakas on todella vaativa. Olen antanut mennä toisesta korvasta ulos koska tiedän tekeväni työni hyvin. Se on vain joka kerta sellaista pientä huomauttelua, käskyttämistä ja joudun kuuntelemaan hänen tarinoitaan, jolloin olen aina myöhässä seuraavasta kohteesta. Hän on aika ilkeä luonteeltaan mutta työt on sujuneet ihan hyvin kun teen mitä käskee. Nyt alkaa olla mitta täynnä ja saan rahaa muualta helpommalla. Kaipaisin vain vinkkejä miten voisin fiksusti irtisanoa suhteemme? Ajattelin vain soittaa ha ilmoittaa ettei tämä toimi enää. Tiedän että hän tulee luuria pitkin ja mitä hän voi aiheuttaa yritykseni maineelle juoruakka kun on.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
15.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanot, että sulla on niin paljon töitä, että niitä on pakko karsia.

Vierailija
2/4 |
15.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vetoa terveystilanteen, tai omaishoitoon. Joku sukulainen niin huonossa kunnossa että joudut vähentämään töitä jotta saat häntä autettua arjessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
15.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattele ainakin, että olet tuollaisen ihmisen yläpuolella, jonka elonpiiri on varmaan kapea ja hallinnantunne tulee siitä, että kun saa komennella ihmistä, joka hetkellisesti on käymässä. Ei kateeksi käy.

Tsemppiä joka tapauksessa.

Vierailija
4/4 |
15.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanot, että sinulla on niin paljon töitä toisella alueella, että lopettelet parhaillaan tällä alueella käymisen. Annat hänelle jonkin yhteystiedon, kilpailijasi yhteystiedot, että hänen on helppo vaihtaa:)