Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lihakset ovat sulanneet pois ja paino noussut. Mahdoton yhtälö.

Vierailija
15.01.2020 |

171cm/83kg. Olen vuoden tehnyt istumatyötä, vaikka todellakin syön sopivasti niin ei auta rasva sulattamiseen. Kehonkoostumusmittauksessa olen pelkkää rasvaa.

Pitääkö täällä ihan aikuisten oikeasti ruveta käydä salilla? En tiedä miten kestän kun nivelet ja jänteet aina kipeät milloin mistäkin. Ikä 27v. Kaikki sairaudet suljettu pois. Olo on todella raskas ja vaikka tykkään liikunnasta niin se väsyttää aivan valtavasti.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
15.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljonko painoit vuosi sitten ja kuntosi silloin?

Mitä syöt ja juot?

Vierailija
2/4 |
15.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen elänyt hyvin epätasaista pätkäelämää. On kausia kun tulee paljon hyötyliikunta niin silloin ei ole ongelma painon kanssa, välillä tulee pitkiäkin kausia että istun paljon. Aktiivisuus vaihtelee suht. rajusti. Painoni tämän takia heittelee 5 kiloa ihan jatkuvasti.

Syön perus ruokaa. Rahkaa, vihanneksia, paput, viljoja, joskus lihaa jne. ne ei todellakaan liittyy siihen että painoni nousee. Elämä on välillä hyvin epäaktiivista eikä kuntosalilla paikkaminen auta. Nykyään kun kokoajan istutaan koneella niin olen huomannut ettei paino pysy.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
15.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis et syö etkä juo mitään sokeripitoista tai alkoholia tai sipsejä, makkaraa tms suolaista ja rasvaista?

Vierailija
4/4 |
15.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloita kunnon kohotus uimahallista. Uiminen ja vesijuoksu ovat nivelille ystävällisiä liikuntamuotoja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kahdeksan