Miten suhtaudut jos yhden illan tuttavuus laittaa yhteisen jumppatuokion jälkeen kasvoilleen CPAP-ylipainelaitteen
Kommentit (23)
Jos joku ei tiedä mistä on kyse niin tuosta jutusta selviää
https://www.iltalehti.fi/tv-ja-leffat/a/d2c06780-1f57-4931-8a8f-6d263fd…
Just tuosta syystä en harrasta yhden illan panoja. T. Ei kiitos ikäville yllätyksille
Ei yhden illan juttuja kannata kenenkään harrastaa.
Mä en ole koskaan elämässäni.
Vierailija kirjoitti:
Onko kokemuksia?
Sä kyselet kokemuksia siitä miten sun pitäisi suhtautua johonkin? Olisko mitään miettiä itse?
Jos mies pitää sitä myös jumpatessa niin jaksaa enemmän, letkut voi joissakin asennoissa haitata
Vierailija kirjoitti:
Just tuosta syystä en harrasta yhden illan panoja. T. Ei kiitos ikäville yllätyksille
Ainahan se ensimmäinen kerta on joskus kuitenkin edessä, eikä siitä toisesta kerrasta voi koskaan olla satavarma.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko kokemuksia?
Sä kyselet kokemuksia siitä miten sun pitäisi suhtautua johonkin? Olisko mitään miettiä itse?
Ei ole kokemusta. Ensi kertaa sain tietää, että nuorellakin voi olla tuollainen kaapissa.
Vierailija kirjoitti:
Oisko parempi kuolla viereesi?
Silloin ei pääse kehumaan "mä oon nii hyvä pano, että eräskin kuoli siihen"
Vierailija kirjoitti:
Oisko parempi kuolla viereesi?
no ei tietenkään
On kyllä heti täysin turn off jos hoitaa sairauttaan. Sama jos huomaan, että petikumppani aamulla ottaa jotain lääkettä vaikka kilpirauhasen vajaatoimintaan, diabetekseen tai korkean verenpaineen takia. Minä hyväksyn vain täydellisen terveet petikumppanit. Se jos jollain on vaikka silmälasit päässä tai vaurioitunut kynsi jossain, niin äkkiä karkuun. En pysty mitenkään sietämään tuollaisia terveyteen liittyviä epäkohtia, koska olen itse virheetön yksilö.
En suhtautuisi hyvin.
Mun miehellä nykyään on mutta ollaan oltu yhdessä 25 vuotta.
Nukun sohvalla koska meidän sängyssä on myrsky.
Kamala se maski on.
Ai niin ku uniapneaan? Ois ikävää.
Vierailija kirjoitti:
On kyllä heti täysin turn off jos hoitaa sairauttaan. Sama jos huomaan, että petikumppani aamulla ottaa jotain lääkettä vaikka kilpirauhasen vajaatoimintaan, diabetekseen tai korkean verenpaineen takia. Minä hyväksyn vain täydellisen terveet petikumppanit. Se jos jollain on vaikka silmälasit päässä tai vaurioitunut kynsi jossain, niin äkkiä karkuun. En pysty mitenkään sietämään tuollaisia terveyteen liittyviä epäkohtia, koska olen itse virheetön yksilö.
Miksi olet noin rajoittunut?
Minä suutelen miestäni intohimoisesti erityisesti silloin, kun hänellä maski tohisee. Yli 20 vuotta aviossa eikä maski todellakaan ole hidaste.
Ei haittaa, estää ihanasti kuorsauksen.
Ei haittaa jos on isot tissit ja perse.
Niin noh, ei se seiniä tärisyttävä kuorsaaminenkaan varmasti kovin seksikästä ole. Mulla on cpap-laite, mies sille naureskelee, silloin ei lohkea.
tarkoitan siis laitteeseen kuuluvaa maskia
ap